mitä tää on rv32

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuvittelenko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuvittelenko

Vieras
yks kaks yöllä heräsin kauheeseen huonoon oloon, oksettaa mut ei tuu mitään maha ihan sekasin, tuskan hiki, ihan ku ois kauhee krapula, yritin ettiä netistä tietoa mutta ei löytyny.

odotan kuudetta, mutta ikinä ole tällästä oloa ollut näin lopussa.

ja jotenkin tuntuu et vauvan liikkeet ois vähentyny.

ei ole kuumetta, voisko tää olla raskausmyrkytys? vaikka edellisillä kerroilla ei ole ollut? mikälainen se on?

Mulla on ollut. Mulla oireena oli vaan verenpaineen nousu. En olis huomannut koko hommaa edes mutta oli neuvolasta verenpainemittari lainassa.

Synnytys käynnistettiin rv 37 kun raskausmyrkytys huomattiin.

Viimeksi muokattu:
Oireet
Raskausmyrkytyksen selkein potilaan itse havaittavissa oleva oire on turvotus varsinkin kasvoissa ja muualla ylävartalossa. Myös huonovointisuus, väsymys, heikko olo, jatkuva päänsärky, verenpaineen kohoaminen ja proteiinin erittyminen virtsaan sekä ylävatsakivut ja mahdolliset näköhäiriöt ovat yleisiä raskausmyrkytyksen oireita. Kaikkia oireita ei kuitenkaan aina ilmene samalla potilaalla.

Voiskohan mullakin johtua raskausmyrkytyksestä.Viikon sisään 2 yönä oon herännyt siihen että on oksennus tulossa,mut oon sit niellyt sen.Herään vaan siihen tunteeseen et tulee,mut huonoa oloa,mahakipua tai mitään muutakaan oo.Vai voiko olla närästystä ilman muunlaisia närästyksen oireita?Esikon kanssa oli lievä raskausmyrkytys vikan kuukauden,mutta ei ollu mitään oireita siitä oikeestaan.

Yhteistyössä