Mitä tää nyt on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sankkuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sankkuli

Aktiivinen jäsen
08.07.2005
3 843
0
36
Voiko tää ennakoida synnytystä, maha sekasin ja oksennus koko ajan kurkun päässä, alaselkä niin saatanan kipee, että vesi valuu silmistä. En voi näet mitenkä tietää, en oo synnyttäny aiemmin ko kaks kertaa :D Naurattais jos ei itkettäis näin paljoa. Supistuksiakin tullu muutama, ei niin kovin kipeitä, mut semmosia napakoita kuitenki. Vai laitetaanko kaikki helteen piikkiin vaan???? Viikkoja on ny 39+5

Mä siis ny mietin vaan, et onks mul vaan joku helvetin oksutauti tulos vai mitä, heh

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Tarttee varmaan otsikoks laittaa et sain turpaani mieheltäni, niin ei putois niin nopeesti.
Minua kans sylettää nää muijat, jotka eivät vaan osaa laittaa jo otsikkoon sitä "asiaa", jonka viesti mahdollisesti sisältää.

Varmasti ennakoi mutta mitä vauhtia se on käynnistymässä, onkin eri juttu. Toisessa raskaudessa supistuksia tuli viimeisten viikkojen aikana säännöllisesti ja vielä samana päivänä kävin neuvolassa, kunnes sitten kovat supistukset alkoivat ihan yhtäkkiä illalla. Hieman jännittäen siis, miten homma alkaa kolmannella kertaa. Molemmissa kyllä tuli aiemmissa samana päivänä hieman punertavaa limaa, joten toivon todella että se tulee tälläkin kertaa merkiksi, niin tiedän että vauva on tulossa vielä saman vuorokauden aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Varmasti ennakoi mutta mitä vauhtia se on käynnistymässä, onkin eri juttu. Toisessa raskaudessa supistuksia tuli viimeisten viikkojen aikana säännöllisesti ja vielä samana päivänä kävin neuvolassa, kunnes sitten kovat supistukset alkoivat ihan yhtäkkiä illalla. Hieman jännittäen siis, miten homma alkaa kolmannella kertaa. Molemmissa kyllä tuli aiemmissa samana päivänä hieman punertavaa limaa, joten toivon todella että se tulee tälläkin kertaa merkiksi, niin tiedän että vauva on tulossa vielä saman vuorokauden aikana.

Mulla on noita supistuksia ollu enemmän ja vähemmän puolivälin jälkeen jo, et en jaksa enää niihin kiinnittää huomiota :) Tää öklötys vaan mietityttää, ja sit kuitenki kaikki muukin...edellinen synntys kesti kolme tuntia, ja mietityttää et kovasti ku täällä jahkailen niin se syntyy ennen ku kerkiää mitään tekemään, heh. Noh, kaippa tää tästä.

Yhteistyössä