Mitä syöt/söit aamupalaksi tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

x

Vieras
Minä:

-vaasan ruispalat leipä (molemmat puolet) täytettynä: tuorekurkkua, pari tomaatti viipaletta, paprika viipale, pari pientä viipaletta polar 5% juustoa, kolme ohutta viipaletta maustekurkkua (altaan).
-lasillinen valion appelsiinimehua
-valio profeel persikka-passion jogurtti
-muutama kupillinen kahvia maito tilkalla.

Hyvin pitää nälkää ja selviää pitkälle päivään, eikä oo kilojakaan kertynyt vaikka raskaana :)

Niin no mä syön varmaan mahd. epäterveellisesti mut en oo ikinä syönyt lounasta enkä syö. Eli päiväl saatan ottaa jotain pientä, esim ohuen pulla viipaleen tai sit en mitään. Sit ruoka joskus 4 aikaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin no mä syön varmaan mahd. epäterveellisesti mut en oo ikinä syönyt lounasta enkä syö. Eli päiväl saatan ottaa jotain pientä, esim ohuen pulla viipaleen tai sit en mitään. Sit ruoka joskus 4 aikaan :)

Sun pointti on mikä? Että hehkutat kuinka et syö lounasta vaikka olet raskaana?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sun pointti on mikä? Että hehkutat kuinka et syö lounasta vaikka olet raskaana?

Mitä lounas liittyy raskaana olemiseen? Mun pointti oli kysellä hyvällä mielin vatsa täynnä, et mitä te muut olette aamiaiseksi nauttineet ja saada esim. vinkkejä seuraaviin aamuihin... Ihme tyyppi...

ap vaikuttaa syömishäiriöiseltä. kehuu miten ei kiloja tule vaikka on raskaana ja miten ei tarvi lounasta ja laskee jokaisen suolakurkkuviipaleenkin leivän päällä.

2 ruisleipää paahdettuna päällä margariinia, kinkkua, salaatti ja kurkkua, iso kupillinen teetä ja appelsiini. Ihan vakkari aamupala hedelmä vaihtuu tai voi olla marjojakin ja joskus leivän päälliset, mutta näillä yleensä mennään.

Ja kohta keitän kahvia, kun saan vauvan ekoille unille.

Kaksi paistettua munaa ja neljä siivua pekonia (tämmöinen menu meillä aamulla ehkä pari kertaa vuodessa), puolikas sämpylä, kinkkua päällä. Lasi mehua, Obsidan ja lopuksi mukillinen kahvia.

Ja sitten jälkkäriksi vähän karkkia tietsikan ääressä... :p

Yhteistyössä