Mitä synttärilahjaksi 11 v tytölle?? Auttakaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja synttärivieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

synttärivieras

Vieras
Eihän mulla ole mitään tietoa... siis huoneessaan olen usein käynyt, siellä on petshoppeja ja muita "tän päivän" leluja, mutta mulla tulee mieleen vain ne lelut mitä hänellä on. Mikä ois jokin kiva juttu, mitä esim teidän samanikäiset tytöt tällä hetkellä haluais?

Joku kiva koru, ranneketju, kaulaketju tai nilkkaketju? itse en kenties enää ton ikäselle ihan leluja ostaisi. Ei sillä, etteikö 11v toki vielä leikkisi, mutta varmasti kohta alkaa kiinnostamaan jo muutkin asiat kuin petshopit ym... Ja meillä kyl jo 7v tyttö tykkää enemmän koruista ym kuin varsinaisista leluista...

Toi koru idea on kiva. Koruliikkeistä löytyy edullisia nuorelle tytölle sopivia juttuja. Kirjakaupan lahjakortti vois olla kans kiva, jos ei tykkää kirjoista voi ostaa kyniä, vihkoja ym.

Millanen budjetti? Voisit vaikka tilata jonkun teinilehden vuodeksi. Tai ostaa irtonumeron ja sit vaikka jonkun huulikiillon (jos meikkaa). Hannah Montana taitaa olla aika suosittu juttu myös nyt.

Kiitos!! Hyviä ehdotuksia, rahaa en mielelläni anna, kummityttö kyseessä ja haluaisin jotain mieleenpainuvaa, joten koru on hyvä. Budjetilla ei väliä, kummeille satsaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos!! Hyviä ehdotuksia, rahaa en mielelläni anna, kummityttö kyseessä ja haluaisin jotain mieleenpainuvaa, joten koru on hyvä. Budjetilla ei väliä, kummeille satsaan.

jos antaisit lahjaksi päivän shoppailun, siis en tarkoita et maksaisit kaiken mitä haluaa, vaan niin et kävisitte jotain ostamassa ja sit jätskillä tai hampurilaisilla tms sen lisäksi.

Yhteistyössä