mitä syksyllä alottavan eskarilaisen reppuun mukaan eskariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Riippuu varmaan tosi paljon eskaripaikasta.
Itse oon töissä päiväkodilla eskariryhmässä ja meille ei tarvitse mitään ihmeitä mukaan. Tietysti sään mukaiset sisä- ja ulkovaatteet ja varavaatteet myös.
Mutta ei mitään omia kyniä ym. tarvitse olla mukana.
:)

Meillä noilla eskarilaisilla on repussa kulkenut vain reissuvihko (saavat eskarista). Ekana päivä ollaan viety eskarilaisen omaan hyllykköön vaihtovaatteet, jumppavaatteet sekä sadevaatteet, jotka säilytetään eskarissa (ei kuljeteta edes takaisin).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä noilla eskarilaisilla on repussa kulkenut vain reissuvihko (saavat eskarista). Ekana päivä ollaan viety eskarilaisen omaan hyllykköön vaihtovaatteet, jumppavaatteet sekä sadevaatteet, jotka säilytetään eskarissa (ei kuljeteta edes takaisin).

+ sisätossut tai -kengät.

juu ajoissa olen mietinnän kanssa :D kiitos kaikille, me ei kyllä noita sadevaatteita jätetä eskariin, kun en sitten viitsi ostaa kotiin toisia, että ne taitaa sitten kulkea mukana, me kuitenkin ulkoillaan kotonakin oli sää mikä tahansa. eli tossutkin täytyy sit elokuussa käydä ostamassa, pojan mummo kun lupas viedä pojan eskari reppu ostoksille :)

Yhteistyössä