Mitä syitä voi olla sille, että aviopuolisot eivät ole toistensa kavereita fb:ssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja informaatiokatkos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

informaatiokatkos

Vieras
Mulla on pari tällaista tuttua, etteivät ole toistensa kavereita fb:ssa ja olen ihmetellyt mikseivät. Toinen pariskunta vaikuttaa vähän siltä että välit eivät ole kovin lämpimät muutenkaan, toisilla ei pitäisi olla mitään ongelmia. Keksikääpä jotain syitä tai jos ette itse ole puolisonne fb-kaveri niin kertokaa miksi.

Mun mies ei ole fb:ssä mutta jos olis niin kyllä me varmaan kavereita oltais. Kyllä muakin vähän ihmetyttää pariskunnat jotka eivät ole, mutta ihmetyttää mua nekin jotka lässyttää siellä toistensa seinillä rakkausjuttujaan (tai vielä pahempaa, seksijuttujaan) päivästä toiseen.

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa... :D

Mies naruttaa muita facebookissa. Laittaa sinne kaikenlaista puuta heinää ja katsoo millaiset reaktiot saa aikaiseksi. En tykkää olla mukana sellaisessa. Mielialani pysyy parempana, kun en tiedä facebookin jutuista. En ole muutenkaan aktiivinen facebookin käyttäjä. Suhteemme on ok.

[QUOTE="vieras";22711529]Mies naruttaa muita facebookissa. Laittaa sinne kaikenlaista puuta heinää ja katsoo millaiset reaktiot saa aikaiseksi. En tykkää olla mukana sellaisessa. Mielialani pysyy parempana, kun en tiedä facebookin jutuista. En ole muutenkaan aktiivinen facebookin käyttäjä. Suhteemme on ok.[/QUOTE]

Ohoh! :O No tää on aika erikoinen syy mutta ymmärrän kyllä hyvin ettet halua olla tuossa mukana.

Näissä mun tietämissä tapauksissa on kyllä kyse ihan "normaaleista" ihmisistä, ei mitään tollasta huijausmeininkiä.

En näe erityistä tarvetta kertoa jotain asiaa miehelleni netin välityksellä, jos näen häntä päivittäin kotona ja tällä hetkellä myös töissä. Eipä kyllä muutenkaan olla aktiivisia naamakirjan käyttäjiä, minä vielä laiskempi. Enemmän ihmettelen niitä pariskuntia jotka istuu samassa huoneessa omien tietokoneidensa ääressä ja kirjoittelevat toistensa seinille jotain...

Ohoh! :O No tää on aika erikoinen syy mutta ymmärrän kyllä hyvin ettet halua olla tuossa mukana.

Näissä mun tietämissä tapauksissa on kyllä kyse ihan "normaaleista" ihmisistä, ei mitään tollasta huijausmeininkiä.
Mistäs tiedät, sillä et välttämättä huomaa? Suurin osa asioista on ok, mutta välillä miehen pitää piristää päiväänsä laittamalla vähän ylimääräistä tai testaamalla jotain juttua tai uutta juorua. Oma ongelmani on se, että olen miltei 100 % rehellinen enkä sen vuoksi tykkää tuollaisesta. Joku vähemmän tosikko ei tekisi asiasta ongelmaa.

... no hui hai. Olen niin samaa mieltä kutosen kanssa kuin vain voi olla.

Monella ihmisella nyt vain on "se oikea elämä", eikä facebookilla ole mitään tekemistä sen kanssa. Siihen on joskus työn takia pakko kuulua (esim. jotkut oraganisaatiot jakavat tietoa sen kautta) mutta ei sillä tai sen kaverisuhteilla ole yhtään mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Suhteellisuudentaju ohoi...

Me oltiin ensin miehen kanssa siellä kavereita mutta se meni toisen kyttäämiseksi kun asuttiin eri paikkakunnilla, nyt ei olla kavereita ja parisuhdekin voi paljon paremmin vaikkei edelleenkään asuta yhdessä.

No ihan vain siksi etten halua. Kun kerran saman katon alla asutaan tiedän mieheni kuulumiset ilman facebookiakin ja hän minun joten en näe edes mitään tarvetta asialle.

Kyllä me miehen kanssa kavereita olemme, mutta emme juuri koskaan kommentoi toistemme statuspäivityksiä. Tai siis saatamme kommentoidakin, mutta teemme sen ihan livenä. En ymmärrä, mitä iloa siitä kenellekään olisi, että kävisimme 300 lukijan edessä samaa keskustelua, jonka voimme käydä olohuoneen sohvalla.

Välillä vähän naurattavat nämä facebookin "hali pusi olet ihana, haetko kultsi kaupasta maitoa" -tyypit. No kai siinä säästää tekstarin hinnan...

Yhteistyössä