mitä sitten??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mitä sitten vaikka JOKAIKINEN tietyn henkilön tekemä aloitus olis negatiivinen tai sisältäis valitusta? siis haluan nyt todella vastauksen kysymykseen mitä sitten?? joo,ehkä ei anna tyypistä kauheen positiivista kuvaa,mut mitäpä jos tätä tyyppiä ei vois vähempää kiinnostaa mitä sen alotuksista ajatellaan jos itsensä purkaminen kirjoittamalla ja vertaistuki on sitä mitä hakee?? miten joku jaksaa aina HARMAANA/RIPULINRUSKEENA hinkuttaa että taas sä valitat ja ei mulla mitää tiimarivihkoo ole,mutta en ole ikinä yhtään iloista juttua sulta kuullu ja jäkäjäkäniponipo,siis MIKSI se täysin turha kommentti pitää siihen ketjuun tunkea? ei kukaan tee sillä tiedolla mitään et jotakuta kyrpii jonkun alotukset? vai tekeekö?

*ulalla,ei vaan jaksa ymmärtää*

Kai jokainen saa urputtaa, tai olla urputtamatta, ihan niinpaljon kuin haluaa. Ja jos ei ketjuun ole muuta sanomista, kuin "en jaksa sun aloituksia avata", sen vois jättää kirjoittamattakin.

Vaikka tavallaanhan sekin on kannanotto, ja paljastaa yleensä sen, että kirjoittajaa kuitenkin kiinnostaa, mistä tällä kertaa valitetaan.

Jos ja kun, jostain tekee avauksen, pitää olla valmis ottamaan paskaa niskaan, koska sitähän täällä tulee, halusi tai ei.

Meniköhän nyt miten aiheen vierestä?

siis ei mua haittaa jos mulle tulee paskaa niskaan -välillä jos on tosi herkkistuulella niin se loukkaa,mut sillon voi painaa punasta raksia ja tulla myöhemmin uudelleen,koska fakta on se,että täällä saa sitä paskaa niskaan :whistle:

mut nyt haen sitä,että MIKSI se pitää siihen ketjuun kirjottaa et "taas sä valitat" "mitä sä valitat" "onpa typerä alotus" tms :whistle:

ja FWG lueskelin yhtä vanhaa alotusta josta tää tuli mieleen :whistle: :D

No periaatteessa voisi esittää vastakysymyksen, että mitä sitten, vaikka joku sinne alotukseen laittaa sen joka kerta esitettävän kommentin siitä negatiivisuudesta? Mitä sitten jos joku turhia kommentoi?

Todellisuudessa se kuitenkin on niin, että jos sinä herätät jollain tavalla huomion (lue: poikkeat massasta) niin aina löytyy joku siitä valittamaan. Niin se menee oikeassa elämässä ja niin se menee täälläkin. Se negatiivinen aihe ei ärsytä, vaan se aiheen aloittaja.

Oletteko koskaan muuten täällä törmänneet sellaiseen aiheeseen, jossa kysytään, että vastaatko aloittajan perusteella? 99% vastaa aina, että en ikinä katso aloittajaa. Mutta se on kyllä suurimman osalta täytä BS:tiä. Siitä syntyy siis tämä perskärpäsilmiö :whistle:

Itse lopetin oman nikkini käytön juuri siksi, koska en jaksanut jatkuvasti kyseenalaistamista mielipiteistäni, pelkästään sen takia, että joku muisti aikaisemman vastaukseni, josta olin ehkä kasvanut ulos ja ajatellut asiaa uusiksi.

Yhteistyössä