Mitä sinun PITÄISI tehdä ja mitä HALUAISIT tehdä? (nyt/tänään)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kekkeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kekkeri

Jäsen
25.04.2008
441
0
16
Kun itse jämähdin tähän koneelle =)

Mun ei pitäisi tehdä mitään (koti on siisti ja ja piha kunnossa) mutta jos olisin fiksu niin pesisin saunan, pesuhuoneen ja alakerran vessan. (niin äippälomalla ole rv 38+1 että siksi aikaa lorvia täälläkin)

Haluisin taas mennä käymään kirpputorilla, ja menenkin kun toi kuopus tossa heräilee =)
Sen jälkeen jäädään varmaan pihalle leikkimään.

Pitäis siivota kylppäriä ja tehdä ruokaa. Haluaisin istua auringossa lasten kanssa ja istuttaa kukkia. Ehkä sen teenkin vielä kunhan noi heräilee. Multaa pitää kyllä raahata kaupasta..

Mä haluaisin ulos |O siel on ihana ilma..mutta kolme neljästä lapsesta on kipeenä :/
ja sisällä ollaan. Siivota pitäis mutten taida jaksaa..
Illalla lähden ukon kanssa pyöräilemään kun lapset nukkuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Pitäisi raivata kämppää ainakin, mutten jaksa tehdä enää yhtään mitään. :p
Haluaisin... pussin IFAa kiitos.

minullapa on pussi IFAa :D

niin ja mun pitäis alkaa pakkaamaan muuttoa varten ja viikata pyykkiä, mut taidampa ottaa torkut kun ukkokin nukahti.

Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja PilkkuPantteri:
Pitäisi lähteä kauppaan (olen lykännyt tätä koko päivän) ja tehdä ruokaa ja haluaisin oikeasti päästä synnyttämään tai olla ihan vastasyntyneen tuore äiti. Tänään rv 40+6....

No mutta tuo toive toteutuu kyllä ihan lähiaikoina!!! Onnea koitokseen (perässä tullaan sitten parin viikon päästä varmaan)

Kiitos! Jokainen tunti odotusta alkaa olla liikaa :) Enkä vieläkään ole lähtenyt sinne helvetin kauppaan...

:ashamed:

ei mitään erikoista,ladata kuvat kamerasta koneelle ja sen teenkin jahka tästä nyt saan aikaseks.Äsken pistin puhtaat pyykit kaappiin ja palasin takas koneelle,oliki tunnin suljettuna jo:D

Mun pitäisi laittaa asunto sellaiseen kuntoon, että tästä saa siistejä myyntikuvia. Kaikki muu on jo tehty, paitsi kuopuksen huonetta en oo raivannut kun tyttö nukkuu. Ja kukkia pitäis istuttaa keittiön ikkunan alle.
Ja myöhemmin haluan ja aionkin käydä miehen kanssa katsomassa yhtä tonttia.

Pitäisi tyhjentää tiskikone, pyykinpesukone ja imuroida. Sekä kerätä lelut ja siistiä pihaa.

Haluaisin maalata leikkimökkiä ja öljytä terassia, mutta sitä noi muksut ja koira tuskin antaa tehdä.

Yhteistyössä