Mitä sinä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Viime viikolla yritin varata kirpparipaikan täksi päiväksi, mutta kaikki paikat oli mennyt, soitin jopa muutaman kerran niitä perutuspaikkoja. viimeksi ku puhuttiin niin pyysin, jos hän voisi ilmoittaa minulle, mikäli joku peruttaa paikansa,niin mun ei tarvi joka päivä soitella hänelle. no, tänään kun kävin siellä kirppiksella ihan asiakkaan, tapasin tuttavani, ja pienen keskustelun jälkeen selvisi, että hän varasi oman paikansa eilen. vähäks mua otti päähään!!!!! tekes mieli laittaa sille henkilölle "kiitosviestin" s- postitse. eri asia jos hän sanois ettei rupe ilmoittaaamaaan mulle mitään, mutta hän lupas ettää ottaa minuun heti yhteyttä mikäli joku peruttaa.

laitaisitko sä jonkun viestin vai antaisitko olla? minusta se oli törkeätä.....

No en ottaisi yhteyttä valittaakseni, ei varmasti ilmoittaisi sitten ensi kerrallakaan jos veetuilemaan menisin. Ja muutenkin, en pyytäisi soittamaan minulle päin vaan kärkkyisin itse niitä paikkoja ja ottaisin asian paljon rennommin kuin sinä..

Todennäköisesti paikka on vapautunut juuri ennen kuin ystäväsi on mennyt sitä kysymään. Helpommalla päässyt ja varmemmin saanut paikan menemään kun antanut paikan ystävällesi. Hänhän ei voi olla varma ettetkö olisi tässä välissä saanut kirpparipaikkaa muualta ja tämän varmistamiseksi olisi alkanut homma olemaan turhaa säätöä ja ystävääsi olisi pitänyt sitten olla yhteydessä mikäli sinä et paikkaa olisikaan ottanut. Mitäs tuosta, aivan normaalia ja tervejärkistä toimintaa.

Yhteistyössä