F
Fleur de la Cour
Vieras
En tiennyt synnytyksestä sitä, että tapahtuma voi olla miellyttävä, rauhallinen ja mielenkiintoinen kokemus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:-että pystyin sekstailemaan jo reilu viikko synnytyksestä
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Miten kipeäksi rinnat voivat tulla, kun maito kasaantuu. Mulla maidoneritys oli valtavaa ja sitä suihkusi koko ponnistusvaiheen aikana niin, että kaulasta alaspäin uin maidossa ja lapsivedessä. Kätilö vaihtoi jatkuvana syöttönä mulle siteitä rintojen päälle, mutta ne mitään pitäneet. Kun vauva oli mahanpäällä, kätilö pumppasi litran maitoa rinnoista ennen kuin pystyin antamaan rintaa vauvan suuhun, ettei heti tukehtuisi siihen. On paljon muitakin asioita, mitä en tiennyt ja sanonkin näin jälkikäteen, että ONNEKSI en tiennyt (kuten alapään tikkaus)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Että epiduraalia tai ylipäätään kivunlievitystä ei aina ehdi saada. Vaikka olis sairaalassa hyvissä ajoin, niin homma voikin tapahtua nopeammin kuin kätilöt yms. osaavat ennustaa... ja se, miten ikävä olo on se, kun sisuskalut hakevat paikkaansa synnytyksen jälkeen |O Tiesin kyllä, että perse on kipeä, mutta se pahan olon tunne tuon mahan tyhjyyden takia oli jopa kamalampaa!
Alkuperäinen kirjoittaja tättähäärä:Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Sitä että luomusynnytys voittaa kivunlievitykset mennen tullen =)
itse olisin kans halunnut tokasta kokeilla luomuna mutta synnytys eteni niin nopeasti että supistukset olivat todella kivuliaita, pakko oli sitten spinaali ottaa..
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Miten kipeäksi rinnat voivat tulla, kun maito kasaantuu. Mulla maidoneritys oli valtavaa ja sitä suihkusi koko ponnistusvaiheen aikana niin, että kaulasta alaspäin uin maidossa ja lapsivedessä. Kätilö vaihtoi jatkuvana syöttönä mulle siteitä rintojen päälle, mutta ne mitään pitäneet. Kun vauva oli mahanpäällä, kätilö pumppasi litran maitoa rinnoista ennen kuin pystyin antamaan rintaa vauvan suuhun, ettei heti tukehtuisi siihen. On paljon muitakin asioita, mitä en tiennyt ja sanonkin näin jälkikäteen, että ONNEKSI en tiennyt (kuten alapään tikkaus)![]()
Herramunjee!! Saako udella, että pysyikö sulla "maidontuotanto" noin runsaana imetysaikana vai hiipuiko? Siksi kysyn, kun luulin alkuaikoina että voisin imettää varmaan naapuruston kaikki imeväisikäiset kun sitä riitti ja riitti ja sit se yhtäkkiä väheni eikä enää palannut entiselleen.
Alkuperäinen kirjoittaja se:Se että ponnistaminen onkin kakkaamista. Luulin, että se on jotenki mahalihasten puristamista.
Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-80:Alkuperäinen kirjoittaja mettis:sitä kuinka paljon voi vauvaa rakastaa kun sen on saanut syliin :heart:
Juuri näin!
Ja se kuinka taivaalliselta maistui kupillinen kahvia ja sämpylä koko urakan jälkeen kun koko raskausaikana kiersin kahvinkeittimet kaukaa vaikka melkoinen kahvisieppo olenkin!![]()