mitä sinä ajattelet, jos prisman pihalla näkisit seuraavan näyn:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja trolli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

trolli

Aktiivinen jäsen
27.02.2010
1 853
1
36
Etelä-Suomi
näkisit siis lauantaiaamuna parikymppisen naisen ja miehen työntämässä kaksostenrattaita, missä on n. puolivuotiaat kaksoset. Nainen pysähtyy oksentamaan parkkiruudulle, istuu hetken maassa ja jatkaa matkaa kauppaan sisälle.
:xmas:

No aattelisin et nainen on kenties raskaana ja helteet saavat voimaan huonosti. Voisin myös ajatella, et helvetti soikoon, ei kai tolla vaan oo mikään mahatauti, pitääkin kartella ton näköstä tyyppiä tua kaupassa....

Vai mitä pitäs aatella?

nojoo, noi raskausveikkaajat oli oikeassa.

olen vaan joskus pohtinut, että mitä mahtoi prisman parkkiksella olleet ajatella silloin kun katselivat meitä. nuori äiti yrjöää ja näyttää ihan kamalalta. kuvittelisin ettei monikaan uskoisi että kaksosvauvojen jälkeen heti raskaaksi tulee.

eli siis raskaus oli syynä. ja aina vaan parani: kaupassa ne lihat ja hajut alkoivat oksettaa taas niin paljon, että oli pakko juosta kassojen ohi ulos oksentamaan. onneksi oli ymmärtäväisiä vartijoita. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja trolli:

olen vaan joskus pohtinut, että mitä mahtoi prisman parkkiksella olleet ajatella silloin kun katselivat meitä. nuori äiti yrjöää ja näyttää ihan kamalalta. kuvittelisin ettei monikaan uskoisi että kaksosvauvojen jälkeen heti raskaaksi tulee.

eli siis raskaus oli syynä. ja aina vaan parani: kaupassa ne lihat ja hajut alkoivat oksettaa taas niin paljon, että oli pakko juosta kassojen ohi ulos oksentamaan. onneksi oli ymmärtäväisiä vartijoita. :snotty:

Mua ällötti myös kaikki lihaklöntit ja juustojen haju vasta olikin :x

:flower: :heart: Onnea!!

Alkuperäinen kirjoittaja trolli:

No mulle ei kyllä ekana tulis mieleen raskaus just niiden pienten kaksosten takia. Mutta, onko sillä merkitystä mitä muut asiakkaat ajatteli tai mitä me aatellaan? :)

Raskaus tulee ekana mieleen. Jos ei olisi lapsia niin sitten varmaan kipeä tai krapula :D Kuitenkin jos naisella on lapsia niin en automaattisesti ajattele mitään viinajuttuja...

Yhteistyössä