näkisit siis lauantaiaamuna parikymppisen naisen ja miehen työntämässä kaksostenrattaita, missä on n. puolivuotiaat kaksoset. Nainen pysähtyy oksentamaan parkkiruudulle, istuu hetken maassa ja jatkaa matkaa kauppaan sisälle.
:xmas:
:xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Nainen raskaana, aamupahoinvointia. =)
Alkuperäinen kirjoittaja no:No mä ajattelen että yök, oksennus. Enkä sen enempää.
SamoinAlkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Mun tuli kyllä ekana mieleen krapula..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Mun tuli kyllä ekana mieleen krapula..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:Mun tuli kyllä ekana mieleen krapula..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:nojoo, noi raskausveikkaajat oli oikeassa.
olen vaan joskus pohtinut, että mitä mahtoi prisman parkkiksella olleet ajatella silloin kun katselivat meitä. nuori äiti yrjöää ja näyttää ihan kamalalta. kuvittelisin ettei monikaan uskoisi että kaksosvauvojen jälkeen heti raskaaksi tulee.
eli siis raskaus oli syynä. ja aina vaan parani: kaupassa ne lihat ja hajut alkoivat oksettaa taas niin paljon, että oli pakko juosta kassojen ohi ulos oksentamaan. onneksi oli ymmärtäväisiä vartijoita. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:nojoo, noi raskausveikkaajat oli oikeassa.
olen vaan joskus pohtinut, että mitä mahtoi prisman parkkiksella olleet ajatella silloin kun katselivat meitä. nuori äiti yrjöää ja näyttää ihan kamalalta. kuvittelisin ettei monikaan uskoisi että kaksosvauvojen jälkeen heti raskaaksi tulee.
eli siis raskaus oli syynä. ja aina vaan parani: kaupassa ne lihat ja hajut alkoivat oksettaa taas niin paljon, että oli pakko juosta kassojen ohi ulos oksentamaan. onneksi oli ymmärtäväisiä vartijoita. :snotty: