Mitä silloin kuuluu tehdä, kun hermo ei enää kestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Eli mulla palaa pinna loppuun ihan kohta. Enkä osaa syytä sanoa.

Mikään ei sinänsä ole huonosti, mutta kaikki on silti huonosti. Eli kaikki perusasiat on ihan hyvin, mutta joku nyt tökkii ja pahasti.

Mä olen kuin perseeseen ammuttu karhu ja ihan kaikki ärsyttää.

Mitä mun kuuluu tehdä, jotta saisin paremman mielen ja pidemmät hermot?

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Eli mulla palaa pinna loppuun ihan kohta. Enkä osaa syytä sanoa.

Mikään ei sinänsä ole huonosti, mutta kaikki on silti huonosti. Eli kaikki perusasiat on ihan hyvin, mutta joku nyt tökkii ja pahasti.

Mä olen kuin perseeseen ammuttu karhu ja ihan kaikki ärsyttää.

Mitä mun kuuluu tehdä, jotta saisin paremman mielen ja pidemmät hermot?

Mulla on menkkojen aikaan tuota. tai oikeastaan viikko ennen. Ja söin tässä joku aika sitte teroluteja niin vielä pahensi.
Jokin uus harrastus? Omaa aikaa sellaseen mikä oikeasti kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
kirjoita lista asioista, jotka ottaa päähän. arvioi niitä huomenna, että onko ne vakavia. hanki harrastuksia.

Ei ne vakavia ole...mutta kyllä ne silti päähän ottaa.

Harastus on monta kertaa viikossa, mutta kun sinne ei tämän mahan kanssa pääse. Eli raskauskin ärsyttää juuri tällä hetkellä, vaikka itse vauva kovin toivottu onkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Ala tupakoimaan :hug:

No ei vaan. Älä tosiaan ala. Saatko tarpeeksi unta ja raitista ilmaa? Voisiko jokin fyysinen sairaus aiheuttaa tuollaista oloa, esim. kilpirauhanen?

Unta en saa riittävästi, mutta saako sitä kukaan pikkulapsiperheessä?

5 viikkoa on mennyt yöt enemmän tai vähemmän hereillä ollessa, kun pienemmällä nyt jokin vialla...asiaa tutkitaan, mutta hitaasti käy byrokratian rattaat. Ja siitä päästäänkin jälleen uuteen ärsytysaiheeseen, joita on siin hyyyyyvin monia.

Huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
pari snapsia nassuun niin auttaa.

Ei onnistu, olen raskaana.

Tuossa tulikin syy tohon: raskauden lusittua, olokin helpottuu.. tai sitten ei.

Juu no ei tosiaan kyllä helpota tuo tieto...10 viikkoa vielä jälellä...johan mä olen siihen mennessä heittänyt pihalle sekä ukon että lapset jos pitää näillä hermonrippeillä sen aikaa vielä odottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Mun lukiokavereiden äiti meni halamaan puita. Tiedä sitten auttoiko se, en oo ite kokeillut.
Mullekin vois kertoa vinkkejä. :ashamed:

:laugh: Se ois kyllä näky, kun mä mahani kanssa koittasin päästä halausetäisyydelle lähikoivun kanssa :laugh:

Tiedän tunteen :hug:

PMS päällä, uhmaikäinen ja uhmaikää lähestyvä ja saikulla oleva mies kotona.. Kolme kertaa tänää käyny ulkoilemassa ja silti tuntuu kiristävän :D

Jos mä vaan voisin niin kyllä mä ton sun taakkasi ottaisin hetkeksi pois. :hug: Ottaisin kantaakseni mahan, hoitaisin sun lapset ja omatkin. Sä saisit tulla meille nukkumaan, syömään ja saunomaan, ja mä voisin hoitaa sen koko kotihärdellin, soittaa ilkeitä puheluita tyhmille virkailijoille ja täyttää tuhannetta kertaa se pyykinpesukone. Sun miestä en kyllä hoitelis!! :attn: Sä ehdottomasti tarttisit ja ansaitsisit täysin nukutun yln ja ihanan laiskan aamun, jossa aamupala ilmaantuisi pöytään ilman vaivaa ja koirat ulkouluttaisivat itse itsensä. Kyllä mä mitä vaan tekisin kun se jotenkin onnistuisi omankin elämän puitteissa. :heart: Mutta...vähän hankalaa se on. :p Etkä sä viihtyisi meillä kylässä, meillä on muumimukeja. :D

Yhteistyössä