Mitä silitätte pesun jälkeen?

merenneitonen

Aktiivinen jäsen
05.05.2006
5 086
3
36
Minä silitän pääsääntöisesti vaan paitapuserot, ja juhlavaatteet.
Mieheltä paidat ja muutamat housut...tai no, usein se silittää ne itsekin.
Helmalakanan helmat.

Silittäminhen on yöks, ja olen opetellut viikkaamistavan, jolla siliävät melko hyvin kaapissa pinossa.

Niin ja kesällä ei nyt tarvii silittää juurikaan mitään kun siliävät ulkona narulla hyvin.
<br><br>

Paitapuserot ja mahdollisesti sellaiset housut, jotka rypistyy pesussa niin, ettei niitä voi silittämättä käyttää. Vältän silittämistä mahdollisimman pitkään. Helmalakanan helman silitin silloin, kun sellainen oli meillä käytössä, ei ole onneksi enää.

kauluspaidat ja tytöllä on pari hamosta jotka on tosi ryppysiä pesun jälkeen..

mut mutsilla ja tädillä on uskomattomat silitysneuroosit.. mun täti jopa silittää alkkarit mitä en tajuu..

mutsi on joskus nakittanut mut silittää pussilakanat yms.. siit jääny kauhu ja himas en silitä.. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:16 merenneitonen kirjoitti:
Minä silitän pääsääntöisesti vaan paitapuserot, ja juhlavaatteet.

Nämä, sekä tyynyliinat.
Mies silittäköön itse omat vaatteensa, jos litteitä housuja ja paitoja haluaa. Minen ala.

Valitettavasti silitän toistaiseksi kaiken.... :ashamed:

No sukkia ja pikkuhousuja en...

Yritän päästä tavasta eroon jotta jäis aikaa muuhunkin....On vaan helpompaa laittaa vaatteet silitettyinä kaappiin, mahtuu mielestäni paremmin ja tulee siistimmät pinot.... :whistle:

Mie silitän petivaatteet, pyyhkeet, pöytäliinat ja verhot.. Harvoin mitään vaatteita.. (Juhlavaattet tietty) Joskus jotain muuta, jos on menny kaapissa aivan kamalan näköseksi.. :whistle:

En tykkää itekään silittää. Enkä uskalla viedä vaatteita enää uloskaan, kun naapurit tuossa just puhu pihalla, et sieltä on taas otettu vaatteita matkaan.. Kaikki kelvannu mitä kuivumassa oli.. Itellä ei oo tästä ees näköyhteyttä telineelle, ni ei kiitos.. :kieh: Mies kehitteli hyvän telineen parvekkeelle ja saunaan..(kuivuvat nopeesti) Mutta telinettä ei ole kun meni rikki vähä aikaa sitten.. On jotenkin orpo olo.. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:18 chrissy kirjoitti:
mut mutsilla ja tädillä on uskomattomat silitysneuroosit.. mun täti jopa silittää alkkarit mitä en tajuu..

mutsi on joskus nakittanut mut silittää pussilakanat yms.. siit jääny kauhu ja himas en silitä.. :whistle:

Tuo alkkareiden silitys on kyllä ihan viisasta, koska sillä saa tapettua ne loput bakteerit mitkä ei kuole pesussa ja sitäpaitsi alkkarit pysyy kauemmin käyttökunnossa kun ne silittää välillä

vaatteista kaikki muut paitsi sukat ja alushousut ja kalsarit ja sukkahousut

muista en silitä lakanoita ja pyyhkeitä

ex-anoppi silitti sukat ja alushousutki! :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:28 sammakkoprinsessa kirjoitti:
en normaalisti mitään.. kuivurissa ne menee aikas sileiks ja jos vielä viikkaa ne "vähän lämpiminä"
juhlavaatteita silittelen jos on tarve. inhoan silittämistä..

näin minäkin. verhoja vaihtaisin useammin, jos ei olis aina sitä inhottavaa silitysrumbaa. :x

mies ei silitä edes juhlapaitojaan (joille käyttöä noin 1xvuosi) ja minä niitä sitten pitkin hampain ja kiukkuisena silitän, koska en kehtaa päästää sitä lähtemään ryppyisessä paidassa. miestä ei sekään nappaisi.