Mitä siel taas syytettiin järjestyksen valvojia liiallisesta toiminnasta?? (linnanjuhlien jatkot)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ´pyörittää silmiä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
´

´pyörittää silmiä..

Vieras
Jos mä olisin ollut paikalla tuolla ravintolassa missä se linnanjuhlissakin ollut mies riehui, olisin harkinnut etälamauttimen käyttöä....!!! Sissus mikä riehuja! Kaikesta en aivan selvää saanut kun videota katselin, mutta eikös se mies uhkaillut siel jotain että tappaa jonkun, vai kuulinko AIVAN väärin?? Järjestyksen valvojilta oikein tehty! Se ainoastaan ihmetytti miten vähän siinä oli järkkäreitä, olis pitäny ne lehtityypit ym kauempana!

Ainahan se on järkkäreitten vika :laugh:
Joka lauantai keskustan yössä noita voi bongata... niiiiiin epistä, että kun alkaa riehumaan sut laitetaan maahan:rolleyes: Ja jos jatkaa riehumista ja hakkaa päätä seinään niin sehän vasta auttaakin tilannetta :laugh:

Ainahan se on järkkäreitten vika :laugh:
Joka lauantai keskustan yössä noita voi bongata... niiiiiin epistä, että kun alkaa riehumaan sut laitetaan maahan:rolleyes: Ja jos jatkaa riehumista ja hakkaa päätä seinään niin sehän vasta auttaakin tilannetta :laugh:

Juu, ja ajattele että ihan KÄSIRAUDAT kehdattiin laittaa! Ai luoja mä voin kuvitella miten ärsyttävä tollanen tyyppi on ollut siel ravintolassa sisällä.. Kyl se huussitaiteilija vai mikä lie vessankeksijä nainen oli varmaan ylpeä siitä seuralaisestaan :D JA muija tunkee sinne väliin kun järkkärit rauhoittelee tyyppiä, mut niinhän se aina menee, muijat tunkee väliin kynnet ojossa valmiina raastamaan järkkäriltä silmät päästä :D

Muistan kun joskus baarissa joku mies alkoi riehumaan ihan yhtäkkiä narikassa portsarille ja portsari heitti sen ulos ja riehuminen jatkui ja yltyi siihen että mies potkas järkkäriä joka tietysti laittoi samantien maahan, mies oli isokokoinen ja portsarilla oli vaikeuksia pidellä rimpuilevaa miestä aloillaan poliisin tuloon asti. Kun poliisit sitten otti tän miehen omaan otteeseen tää mies huuteli Suomea poliisivaltioksi (reps) ja huusi haastavansa järkkärin ja poliisit liiallisesta voimankäytöstä :rolleyes:

Sen vaimo tai mikälie kälkätti koko sen ajan vieressä ja sivulliset piteli sitä loitommalla kun nainen yritti repiä portsaria irti miehestään. Se huuteli pitelijöitään huoraksi vitun lehmiksi jne ja kahakan jälkeen hänkin kertoi haastavansa kaikki pihalla olijat oikeuteen :laugh::laugh:

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja hävettää olla suomalainen;22612635:
Taas on mustaa miestä sorrettu rasistisesti.:(

Juu, ihan varmasti taas... TYRSK :D Olen nähnyt miljoonat ja miljoonat kerrat kun musta mies on haastanut riitaa, haukkuu, tönii ja hyppii silmille, sit kun suomalainen sanoo vähän jotain vastaan tai käskee menemään pois niin sit juu, heti ollaan taas rasisteja, alkaa sellainen mesoaminen ja huutelu että täällä on taas rasismia, minua on haukuttu, minua on haukuttu, täällä on rasisti!! Johan tästä saa hyvät tappelun ainekset :D Järkkärit tulee ottamaan sen mustan tyypin kiinni, vie ulos baarista, sekin on sitten rasismia, mustan miehen suusta kuuluu sellaisia törkeyksiä ja haukkumisia, mutta häntä on syrjitty ja kohdeltu huonosti.
Voisin heittää villin veikkauksen että tässä on taustalla melko samanlainen episodi... :D

On kyllä suuri ihme, ettei ihmiset Suomessa ole enempää vittuuntuneet. Eilisenkin episodin jälkeen Heidi Hautala syytteli järjestysmiehiä ja suomalaisia jne eli rasismikorttihan sieltä heti lävähti. Luulisi, että ihmiset olisivat jo kyllästyneet tähän syyttelyyn, ainakin mua rupeaa ottamaan päähän ihan tosissaan. Tuokin koitti heti syyttää järjestysmiehiä eli luotti rasismikorttiin, jonka varassa voi vaikka polttaa pizzerian. Varmaan mukava olla poliisi kun mitään ei voi enää tehdä, koska saa aina pelätä, että rasismikortti lävähtää. Jos tämä ei tuo ääniä persuille niin ei sitten mikään, joku raja riehumisellakin vaika kyseessä olikin vain Suomen itsenäisyyspäivä, ei Turkin, ei Somalian, ei Sudanin, vaan ihan pikkuisen maan nimeltään Suomi itsenäisyyspäivä ja juhla.

Joka ilta käy Helsingissä samalla tavalla niin suomalaisille, ruotsalaisille VALKOSILLE, MUSTILLE ja sille välille, mutta jos joku tummaihoinen saa saman kohtelun riehuessaan se on rasismia...huoh... Ei rasismi koskaan lähekkään jos sitä koko ajan nostaa ja nostaa :D
Ei mulle tullut mieleenkään edes ajatella että musta mies riehui hyi hyi..ajattelin alunperin että jaa joku känninen mies taas, mutta itse nosti rasismin taas esiin ja tuli omaankin mieleen että ole hyvä vaan kun sait pilata itsenäisyyspäivän...huoh

Kaikki Suomen säännöt koskee myös heitä ja se ei ole rasismia helvetti soikoon.

Kyllä ne itse saa omalla käytöksellään kaiken huomion myös poliiseilta ja järkkäreiltä, sit ollaan juu rasisteja kun poistetaan baarista tai viedään putkaan, toimitaan samalla tavalla kuin ketä tahansa suomalaista kohtaan! Luoja sentää mitä meininkiä!

Yhteistyössä