Mitä seuraatte/alatte seuraamaan telkkarista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fdfdm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fdfdm

Vieras
itse en oikeen kerkiä mitään kattoa mutta nyt kun syksy ja talvi lähestyy niin tekis mieli jotain alkaa seuraamaan. Yleensä ehdin telkkarin ääreen aikaisintaan klo 21 mutta mitähän mielenkiintoista mahtais siihen aikaan olla tulossa? Tai ylipäätään, mitä hyviä ohjelmia on menossa/tulossa?

Tällä hetkellä seuraan Ozia (neljättä kertaa) ja sit aattelin alkaa kattomaan sitä missä sillä naisella on monta eri persoonaa, en muista sarjan nimeä, ja sit tietty perus salkkarit ja bb kunhan ne alkaa.

Tällähetkellä seuraan Supernaturalia, kauhukeittiötä, modernia perhettä. Sitten kun taas tulee, niin seuraan Täydellisiä naisia, housea, emmerdalea, selviytyjiä. Noita nyt ainakin yritän seurata (onneksi on tallentava boksi).

Kauhukeittiö
Selviytyjät kun taas alkaa.

Malliohjelmia, design-ohjelmia, kakkuohjelmia, Fairly Odd Parentsiin oon jääny koukkuun.

Must love cats, kynsikukkulan kissat, myytinmurtajat.

Live at Apollo.

Ja kaikkia näitä satunnaisesti, koska en KERKEE/muista/saa katsoa niitä.
(7v häirikkö, 38v häirikkö, 9v häirikkö, ja työt häiritsee)

Meinasin kyllä yrittää, kun ens viikolla alkaa se nainen, jolla on 4 mieltä ruumissaan ja naimisissa, kaksi lasta, en muista sarjan nimeä, mutta subilta alkaa ens ma.
Kai. =)

En mitään. Kaikki tuontisarjat jotka ovat katsomisen arvoisia on jo nähty koska ne esitetään aina vuoden tai jopa vuosien viiveellä Suomessa ja ne saa kyllä katsottua muualta.

Reinikaista olen tosin katsonut nyt kun se viidettätuhannetta kertaa taas uusitaan. =)

Yhteistyössä