Mitä seuraa Ukrainan tappiosta sodassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Firmat ottivat aikaisemmin riskin ja sehän sitten realisoitui. Taas kerran Venäjällä on kansallistettu länsimaisten yhtiöiden omaisuutta. Ihmisten tyhmyys on tietenkin rajatonta ja tämäkin unohtuu aikanaan, mutta eiköhän siihen aika pitkään mene ennen kuin yksikään länsifirma taas investoi Venäjälle.
Eikä myy tavaraa luotolla...

En minä ole mikään tutkija. Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Se on ainut asia millä on tässä nyt mitään merkitystä. Se on ihan sama kuka voitti keilakisat Pärnussa tai oliko Jennifer Lopezilla alushousut vai ei.
Miksi huutelet mielipiteitä joita Hesari on sinulle kertonut etkä halua edes selvittää mitä esim tapahtui 17.2.2022 ja miksi tilanne meni niin pahaksi kuin meni. On ihan reilua jos myöntää ettei tiedä jotain asiaa, ei moni muukaan tiedä, ei se ole mikään häpeä.

Miksi huutelet mielipiteitä joita Hesari on sinulle kertonut etkä halua edes selvittää mitä esim tapahtui 17.2.2022 ja miksi tilanne meni niin pahaksi kuin meni. On ihan reilua jos myöntää ettei tiedä jotain asiaa, ei moni muukaan tiedä, ei se ole mikään häpeä.
Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Ei se ole mielipidekysymys, vaan tapahtunut tosiasia. Tuskin edes sinä olet niin sekaisin, että kiistät sen.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Lissu oikein tulistuu näissä jutuissa. Menee idolinsa tasolle ja alkaa käyttää halventavaa kieltä.
En tulistu.
Minua on äärettömän vaikeaa saada tulistumaan. Olen nihkeä lähtemään mihinkään huudatuksiin mukaan.

En huomannut, että olen käyttänyt halventavaa kieltä, mutta pyydän silti anteeksi jos näin koet ja loukkasin.🙏🏼

https://fi.wikipedia.org/wiki/Vjerka_Serdjutška

Andri Myh’ailovytš Danylko (ukr. Андрій Михайлович Данилко; syntynyt 2. lokakuuta 1973 Pultava, Ukrainan SNT, Neuvostoliitto), taiteilijanimeltään Vjerka Serdjutška (ukr. Вєрка Сердючка), on ukrainalainen koomikko, tanssija ja poplaulaja. Hän edusti Ukrainaa Helsingissä Eurovision laulukilpailussa 2007 kappaleella ”Dancing Lasha Tumbai”.

Esityksessään Serdjutška oli pukeutunut naiseksi ja hopeiseen folioasuun, ja hänellä oli päänsä päällä hopeinen tähti.

Edustuskappaleessa laulettiin saksaksi, ukrainaksi, englanniksi, venäjäksi ja mongoliksi sanoituksia, jotka eivät tarkoita oikeastaan mitään. Serdjutška oli yksi finaalin ennakkosuosikeista ja sijoittui lopulta toiseksi 235 pisteellään. Hän hävisi voittaneelle Serbialle 33 pisteellä.

Serdjutškan laulua arvosteltiin, kun osa eurooppalaisista oli kuulevinaan laulussa laulettavan Russia goodbye (hyvästi Venäjä). Serdjutška kiisti asian ja varmuuden vuoksi muutti kappaleen nimeksi ”Dancing Lasha Tumbai”. Serdjutškan mukaan Lasha Tumbai on mongolia ja tarkoittaa kermavaahtoa.

VERKA SERDUCHKA — DANCING LASHA TUMBAI [OFFICIAL VIDEO]

https://www.youtube.com/watch?v=M8q-Yq8GZAk

Yhteistyössä