V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mäkin syön paljon ja välillä otan opamoxia tai en oikeastaan enää ja shampanja juon jos biletän mut ei mulle noin tulee kiloja:X
mäkin syön paljon ja välillä otan opamoxia tai en oikeastaan enää ja shampanja juon jos biletän mut ei mulle noin tulee kiloja:X
Ihmiset on niin erilaisia, toiset lihoo ja turpoaa helpommin kuin toiset. Sä olet vielä tosi nuori, monet voi nuorena syödä ja juoda mitä vaan ilman että se näkyy kropassa. Toiset, erittäin harvat, on onnekkaita ja pysyy iänkin karttuessa hoikkana, vaikka söisi vähän mitä sattuu. Useimmilla kuitenkin alkaa iän myötä kertyä kiloja, jos ei katso mitä pistää suuhunsa, eikä harrasta liikuntaa.mäkin syön paljon ja välillä otan opamoxia tai en oikeastaan enää ja shampanja juon jos biletän mut ei mulle noin tulee kiloja:X
Sopis ja sopis. Mitä se muita kiinnostaa toisten ulkomuoto? Eikö pääasia ole, että itse on tyytyväinen? Kuka on se ylin taho, joka määrittelee, mikä on sopivaa ja kaunista ja miltä muiden pitäisi näyttää?No sopis vähän miettiä mitä päälleen pistää ja kuinka meikkaa. Ja onko päässä lisäkkeet jotka näyttää mopilta. Isostakin naisesta saa tyylikkään ja seksikkään, mutta ei kyllä tuo Tuksun tyyli ole sitä.
No sopis vähän miettiä mitä päälleen pistää ja kuinka meikkaa. Ja onko päässä lisäkkeet jotka näyttää mopilta. Isostakin naisesta saa tyylikkään ja seksikkään, mutta ei kyllä tuo Tuksun tyyli ole sitä.
Alkoholi on diureetti joka poistaa nesteitä, joten kostean illan jälkeisenä aamuna vaaka saattaa hyvinkin näyttää pienempää lukemaa. Alkoholissa on kuitenkin kaloreita paljon, joten pidemmän päälle se kyllä lihottaa. Ellei sitä sitten ryystä niin intensiivisesti, että unohtaa syödä.mua rehellisesti sanottua alkoholi laihtu mut ei lihota![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;22316708:Tuntuuko susta kivalta, kun saat tän tyyppisiä kommentteja niihin ketjuihin missä oot pyytänyt kommenttia kuvistas?
Oli miten oli, mun mielestä on ajattelematonta ja hyvien tapojen vastaista ilkkua ja pilkata toisen ulkonäköä, oli kyseessä ihan kuka tahansa. Sä tuskin olet hänen työnantajansa tai maksat hänelle palkkaa, joten ei kai hänen työvälineensä kunto sulle kuulu tai ole sulta mitenkään pois? Hyvin näyttää duunia riittävän ulkonäöstä huolimatta, tai todennäköisesti juuri sen takia, kun ihmisistä on kiva päästä pönkittämään omaa itsetuntoaan muille hirnumalla.No kyseessä on kuitenkin julkisuuden henkilö joka tekee työtä esittelemällä vartaloaan joten ehkä vähän kannattaisi panostaa siihen työvälineeseensä...
Niin taas palstalogiikkaa, mä en saisi kommentoida yhtään mitään mihinkään vaan heti ruvetaan rääpimään päätänsä.
Mä olen sentään aivan tavallisesti pukeutuva ja laittautuva nainen joka ei ole mikään julkisuudenhenkilö. Jos nainen on tuota koko kuin Tuksu, niin ehkä kannattaisi ostaa ittelleen sopivan kokoosia vaatteita eikä tuollaasia makkarankuoria. Tuollaasilla vaatteilla vain korostaa sitä isoa kokoaan ja se tuskin on Tuksun tarkootus.
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;22316794:Rääpiä päätä? Tuskin.
Mä kysyin sulta, että tykkäätkö sä itse, kun saat tuon tyylisiä kommentteja, kun sä olet ihan vapaaehtoisesti laittanut kuvas tänne arvosteltavaksi. Tuskin. Edellisessäkin "vinkkiketjussasi" suutuit jo ihan asiallisista kommenteista.
Joskus voi edes yrittää esittää asiansa asiallisesti. Sun kommentti ei ollut sitä, oli Tuksu sitten kuinka julkinen tai ylipainoinen tai huonosti meikattu hyvänsä.