Mitä se syö?:O Se on 4kpl minä, kyllä se on kasvanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä veikkaan että yletön samppanjan ja drinksujen lipittäminen on vaikuttanut melkoisesti tuohon ulkomuotoon. Alkoholi ei ole mitään kovin kevyttä kamaa kaloreiden suhteen.

Liikaa ruokaa ja alkoholia. Ja syökö jotakin mielialalääkkeitä? Liian vähäinen liikunta, tuo Tuksun "tanssi" ei taida olla kovin energiaa kuluttavaa. Jos vetäis jotakin kunnon tanssia eikä vähän heiluisi lavalla, niin kyllä kaloreita palais.

mäkin syön paljon ja välillä otan opamoxia tai en oikeastaan enää ja shampanja juon jos biletän mut ei mulle noin tulee kiloja:X

No se on ensinnäkin sua vanhempi, ja toiseks varmaan kuluttaa vähemmän kuin sä, jos sä oikeasti tanssit etkä heilu, ja kolmanneks sillä taitaa olla useampi vuosi sitä drinksuilua ja juhlimista takana kuin sinulla. Ja varmaan aineenvaihduntakin sekaisin, jotkut lääkkeet tekee sitäkin.

Joo lääkkeet ja muu.
Mutta jos joku okeesti nousee lavalle vaik ei ole kuten ap hoikka niin voin sanoa että ehkäpä tässä maassa muutama muukin nainen löytyy samoilla mitoilla mutta he eivät kertaa/uskalla/halua tuoda itseään esille koska kaikkien on oltava hoikkia kauniita ja nuoria.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja jokaisesta löytyy jotain kaunista ja ainutlaatuista.

mäkin syön paljon ja välillä otan opamoxia tai en oikeastaan enää ja shampanja juon jos biletän mut ei mulle noin tulee kiloja:X

mutta ihmiset on erilaisia, sinä ehkä et liho, mutta tuksu lihoo. luultavasti taustalla on masennusta yms. eikö hän jostakin kilpirauhas-sairaudestakin jossakin vaiheessa puhunut? epäterveelliset elämäntavat lihottaa.

itse olen vähän pullukka ja kyllähän tuo aina loukkaa kun palstallakin tuntuu olevan aikamoinen pullukka-viha. itse en käytä alkoa,lääkkeitä enkä mussuta hamppareita, vaan pyöreyteni johtuu siitä, etten liiku tarpeeksi paljon kuluttaakseni sen mitä päivän aikana olen syönyt, teen aikapaljon leivonnaisia ja tykkään noin muutenkin ruoanlaitosta.

[QUOTE="Aino";22316660]Joo lääkkeet ja muu.
Mutta jos joku okeesti nousee lavalle vaik ei ole kuten ap hoikka niin voin sanoa että ehkäpä tässä maassa muutama muukin nainen löytyy samoilla mitoilla mutta he eivät kertaa/uskalla/halua tuoda itseään esille koska kaikkien on oltava hoikkia kauniita ja nuoria.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja jokaisesta löytyy jotain kaunista ja ainutlaatuista.[/QUOTE]

No sopis vähän miettiä mitä päälleen pistää ja kuinka meikkaa. Ja onko päässä lisäkkeet jotka näyttää mopilta. Isostakin naisesta saa tyylikkään ja seksikkään, mutta ei kyllä tuo Tuksun tyyli ole sitä.

[QUOTE="Aino";22316660]Joo lääkkeet ja muu.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja jokaisesta löytyy jotain kaunista ja ainutlaatuista.[/QUOTE]

No se on jo strippariksi liian iso, aika nopeasti se vaan lihonut

Ihmiset on niin erilaisia, toiset lihoo ja turpoaa helpommin kuin toiset. Sä olet vielä tosi nuori, monet voi nuorena syödä ja juoda mitä vaan ilman että se näkyy kropassa. Toiset, erittäin harvat, on onnekkaita ja pysyy iänkin karttuessa hoikkana, vaikka söisi vähän mitä sattuu. Useimmilla kuitenkin alkaa iän myötä kertyä kiloja, jos ei katso mitä pistää suuhunsa, eikä harrasta liikuntaa.

Se kirjoitetaan muuten samppanja. ;)

No sopis vähän miettiä mitä päälleen pistää ja kuinka meikkaa. Ja onko päässä lisäkkeet jotka näyttää mopilta. Isostakin naisesta saa tyylikkään ja seksikkään, mutta ei kyllä tuo Tuksun tyyli ole sitä.
Sopis ja sopis. Mitä se muita kiinnostaa toisten ulkomuoto? Eikö pääasia ole, että itse on tyytyväinen? Kuka on se ylin taho, joka määrittelee, mikä on sopivaa ja kaunista ja miltä muiden pitäisi näyttää?

Ei Tuksun ulkoinen olemus munkaan silmää miellytä, mutta ei se mua mitenkään kaivele. Näyttäkööt miltä näyttää, ei ole multa pois. En tajua, miksi ihmisiä tuntuu oikein suututtavan jos joku pitää itseään hyvännäköisenä "ilman syytä."

[QUOTE="vieras";22316706]Sopis ja sopis. Mitä se muita kiinnostaa toisten ulkomuoto? Eikö pääasia ole, että itse on tyytyväinen? Kuka on se ylin taho, joka määrittelee, mikä on sopivaa ja kaunista ja miltä muiden pitäisi näyttää?

Ei Tuksun ulkoinen olemus munkaan silmää miellytä, mutta ei se mua mitenkään kaivele. Näyttäkööt miltä näyttää, ei ole multa pois. En tajua, miksi ihmisiä tuntuu oikein suututtavan jos joku pitää itseään hyvännäköisenä "ilman syytä."[/QUOTE]

No kyseessä on kuitenkin julkisuuden henkilö joka tekee työtä esittelemällä vartaloaan joten ehkä vähän kannattaisi panostaa siihen työvälineeseensä...

Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;22316708:
Tuntuuko susta kivalta, kun saat tän tyyppisiä kommentteja niihin ketjuihin missä oot pyytänyt kommenttia kuvistas?

Niin taas palstalogiikkaa, mä en saisi kommentoida yhtään mitään mihinkään vaan heti ruvetaan rääpimään päätänsä.

Mä olen sentään aivan tavallisesti pukeutuva ja laittautuva nainen joka ei ole mikään julkisuudenhenkilö. Jos nainen on tuota koko kuin Tuksu, niin ehkä kannattaisi ostaa ittelleen sopivan kokoosia vaatteita eikä tuollaasia makkarankuoria. Tuollaasilla vaatteilla vain korostaa sitä isoa kokoaan ja se tuskin on Tuksun tarkootus.

No kyseessä on kuitenkin julkisuuden henkilö joka tekee työtä esittelemällä vartaloaan joten ehkä vähän kannattaisi panostaa siihen työvälineeseensä...
Oli miten oli, mun mielestä on ajattelematonta ja hyvien tapojen vastaista ilkkua ja pilkata toisen ulkonäköä, oli kyseessä ihan kuka tahansa. Sä tuskin olet hänen työnantajansa tai maksat hänelle palkkaa, joten ei kai hänen työvälineensä kunto sulle kuulu tai ole sulta mitenkään pois? Hyvin näyttää duunia riittävän ulkonäöstä huolimatta, tai todennäköisesti juuri sen takia, kun ihmisistä on kiva päästä pönkittämään omaa itsetuntoaan muille hirnumalla.

Niin taas palstalogiikkaa, mä en saisi kommentoida yhtään mitään mihinkään vaan heti ruvetaan rääpimään päätänsä.

Mä olen sentään aivan tavallisesti pukeutuva ja laittautuva nainen joka ei ole mikään julkisuudenhenkilö. Jos nainen on tuota koko kuin Tuksu, niin ehkä kannattaisi ostaa ittelleen sopivan kokoosia vaatteita eikä tuollaasia makkarankuoria. Tuollaasilla vaatteilla vain korostaa sitä isoa kokoaan ja se tuskin on Tuksun tarkootus.

Rääpiä päätä? Tuskin.

Mä kysyin sulta, että tykkäätkö sä itse, kun saat tuon tyylisiä kommentteja, kun sä olet ihan vapaaehtoisesti laittanut kuvas tänne arvosteltavaksi. Tuskin. Edellisessäkin "vinkkiketjussasi" suutuit jo ihan asiallisista kommenteista.

Joskus voi edes yrittää esittää asiansa asiallisesti. Sun kommentti ei ollut sitä, oli Tuksu sitten kuinka julkinen tai ylipainoinen tai huonosti meikattu hyvänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;22316794:
Rääpiä päätä? Tuskin.

Mä kysyin sulta, että tykkäätkö sä itse, kun saat tuon tyylisiä kommentteja, kun sä olet ihan vapaaehtoisesti laittanut kuvas tänne arvosteltavaksi. Tuskin. Edellisessäkin "vinkkiketjussasi" suutuit jo ihan asiallisista kommenteista.

Joskus voi edes yrittää esittää asiansa asiallisesti. Sun kommentti ei ollut sitä, oli Tuksu sitten kuinka julkinen tai ylipainoinen tai huonosti meikattu hyvänsä.

Niin mistä asiallisista vinkeistä olen muka suuttunut? Eilen kysyin vinkkejä hiusväreihin eikä todellakaan kaikki viestit olleet mitään vinkkejä vaan pelkkää vittuilua.

Aivan sama mitä mieltä olet musta tai mun kommenteista.

[QUOTE="Scarlett";22316823]Niin mistä asiallisista vinkeistä olen muka suuttunut? Eilen kysyin vinkkejä hiusväreihin eikä todellakaan kaikki viestit olleet mitään vinkkejä vaan pelkkää vittuilua.

Aivan sama mitä mieltä olet musta tai mun kommenteista.[/QUOTE]

Mitä ihmettä?! Sinä saat pilkata muita, mutta muut eivät saa kritisoida sinua, vaikka nimenomaan PYYDÄT vinkkejä?! :O

[QUOTE="vieras";22316706]Sopis ja sopis. Mitä se muita kiinnostaa toisten ulkomuoto? Eikö pääasia ole, että itse on tyytyväinen? Kuka on se ylin taho, joka määrittelee, mikä on sopivaa ja kaunista ja miltä muiden pitäisi näyttää?

Ei Tuksun ulkoinen olemus munkaan silmää miellytä, mutta ei se mua mitenkään kaivele. Näyttäkööt miltä näyttää, ei ole multa pois. En tajua, miksi ihmisiä tuntuu oikein suututtavan jos joku pitää itseään hyvännäköisenä "ilman syytä."[/QUOTE]

tää on muuten sellainen asia joka jaksaa muakin mietityttää vuodesta toiseen

Yhteistyössä