H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja työssäkäyvä äiti:29?/h ja kaksi tuntia kerralla siivoaa kahden viikon välein.
Alkuperäinen kirjoittaja harkitsen vakavasti:niin siis musta tuosas ei oo mitään pahaa..jos on rahaa maksaa siitä et joku sulla käy siivoomassa, ni so what! Mä ainakin tykkäisin sen ajan käyttää ihan johonki muuhun ja tulla siistiin kotiin! Kun sen et sutasen sieltä sun täältä joka päivä ja ikinä täälä ei ole siistiä. Haluaisin nähdä sen äidin joka pystyy pitämään meijän elämänryhmissä/menossa tän kämpän kuosissa! NIIIN ettei tarvis joka päivä kokoajan aamusta iltaan olla jossakin välissä aina rätti kourassa/imuri/luuttu kädessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:Eli 60 euroa kuussa? JA saako sen vielä vähentää verotuksessa? alan minäkin harkita...Mites iso talo teillä on? Että paljonko ehtii kahdessa tunnissa siivota...
Alkuperäinen kirjoittaja tehokas:Alkuperäinen kirjoittaja harkitsen vakavasti:niin siis musta tuosas ei oo mitään pahaa..jos on rahaa maksaa siitä et joku sulla käy siivoomassa, ni so what! Mä ainakin tykkäisin sen ajan käyttää ihan johonki muuhun ja tulla siistiin kotiin! Kun sen et sutasen sieltä sun täältä joka päivä ja ikinä täälä ei ole siistiä. Haluaisin nähdä sen äidin joka pystyy pitämään meijän elämänryhmissä/menossa tän kämpän kuosissa! NIIIN ettei tarvis joka päivä kokoajan aamusta iltaan olla jossakin välissä aina rätti kourassa/imuri/luuttu kädessä.
anteeks, mut eikö teillä sitten siivota muuten ollenkaan...?
meinasin sitä vaan, et kahden viikon välein kaks tuntia on tosi vähän... mun rahoilla viikkosiivooja käy kerran viikossa perjantaisin ja muuten on kotiapulainen joka laittaa tiskit ym.
Alkuperäinen kirjoittaja harkitsen vakavasti:Alkuperäinen kirjoittaja tehokas:Alkuperäinen kirjoittaja harkitsen vakavasti:niin siis musta tuosas ei oo mitään pahaa..jos on rahaa maksaa siitä et joku sulla käy siivoomassa, ni so what! Mä ainakin tykkäisin sen ajan käyttää ihan johonki muuhun ja tulla siistiin kotiin! Kun sen et sutasen sieltä sun täältä joka päivä ja ikinä täälä ei ole siistiä. Haluaisin nähdä sen äidin joka pystyy pitämään meijän elämänryhmissä/menossa tän kämpän kuosissa! NIIIN ettei tarvis joka päivä kokoajan aamusta iltaan olla jossakin välissä aina rätti kourassa/imuri/luuttu kädessä.
anteeks, mut eikö teillä sitten siivota muuten ollenkaan...?
meinasin sitä vaan, et kahden viikon välein kaks tuntia on tosi vähän... mun rahoilla viikkosiivooja käy kerran viikossa perjantaisin ja muuten on kotiapulainen joka laittaa tiskit ym.
Meillä ei käy siivoojaa ollenkaan, vielä. Ihan ittekseni joskus, harvemmin miehen avustuksella tätä härdelliä pyöritän...
Alkuperäinen kirjoittaja Keikas:Vastatkaa nyt joku, että minkä kokoisen talon ehtii kahdessa tunnissa siivota! Meillä 160 neliötä ja kaksi kerrosta.
Nimimerkillä *Yön sairaan lapsen kanssa valvonut, laiska ja väsynyt äiti, joka uskoo siivoojan olevan ratkaisu kaikkiin elämänsä ongelmiin*
Alkuperäinen kirjoittaja harkitsee vakavasti:Miten sen vähennyksen kanssa, vähentääkö se siivooja ite sen laskutuksessa vai haetaanko se ite sitte?
Alkuperäinen kirjoittaja harkitsee vakavasti:Miten sen vähennyksen kanssa, vähentääkö se siivooja ite sen laskutuksessa vai haetaanko se ite sitte?