J
JOUP
Vieras
8kk lapsella valkoisia paksuhkoja peitelaikkuja suussa (poskessa mutta ei kielellä)... niin että onko se nyt sitten sitä sammasta..? en tiennyt, että se voi esiintyä myös muillakin kuin vastasyntyneillä.. Vai voiko olla jotain muuta? Olen puolukalla valellut ja rapsutellut noin parin päivän ajan, rapsuttaessa peite ohenee. Jos se on sammasta niin tarkoittako se, että rinnassanikin on tuota sammas-sientä, vaikka mitään näkyvää ei ole eikä satu tai arista?
Onko vastaavia kokemuksia tämän ikäisellä lapsella? Lapsi on lähestulkoon täysimetetty (kieltäytyy lajhakkasti kaikesta muusta ruoasta). Johtuuko sammas imetyksestä (maitoa jää suuhun) vai jostain ihan muusta? Oletteko huomanneet sen kutittavan, lapsi kun tuntuu koko ajan kaluavan jotain... Niin ja kuinka vaarallista se on, jos ei varsinaisesti mitään oireita?
kiitollisena vastauksista olen kovin...
Onko vastaavia kokemuksia tämän ikäisellä lapsella? Lapsi on lähestulkoon täysimetetty (kieltäytyy lajhakkasti kaikesta muusta ruoasta). Johtuuko sammas imetyksestä (maitoa jää suuhun) vai jostain ihan muusta? Oletteko huomanneet sen kutittavan, lapsi kun tuntuu koko ajan kaluavan jotain... Niin ja kuinka vaarallista se on, jos ei varsinaisesti mitään oireita?
kiitollisena vastauksista olen kovin...