P
"pepe"
Vieras
hohhoijaa, kun taas on joidenkin vaikea tajuta, ettei tässäkään ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa toimia. Perheet on erilaisia, samoin lapset, samoin äidit. Me ollaan varmaan sitten niitä paheksuttavia boheemeja, kun meillä syödään sitten kun tulee nälkä eikä silloin kun kello on seitsemän, kakstoista tai viisi. En ole enää kotiäiti, mutta kas, viikonloppuisin meillä syödäänkin aamupala vasta joskus kymmenen-yhdentoista aikaan, ja so what? Siitä ei kärsi kukaan. Jos tulee nälkä ennen kuin minä tai mies on noustu puuron keittoon, niin kolmevuotiaskin osaa laittaa itselleen voileivän tai ottaa vaikka banaanin. Tai jopa tulla herättämään.
Yhden kaveripariskunnan kanssa oli kiva matkustella, kunnes heidän ensimmäinen lapsensa syntyi. Silloin yhtäkkiä koko seurueen piti elää sen yhden mukulan rutiinien mukaan. Ei puhettakaan, että mentäisiin syömään kun kiva ravintola osuu kohdalle, saati, että olis voitu olla iltaseiskalta enää missään, koska yhden pennun oli päästävä potalle ja suihkuun silla samalla kellonlyömällä joka ikinen ilta. Joo, ei kiitos, olen mielummin boheemi ja annan lasteni oppia, ettei pieneen nälkäänkään oits kuole.
Yhden kaveripariskunnan kanssa oli kiva matkustella, kunnes heidän ensimmäinen lapsensa syntyi. Silloin yhtäkkiä koko seurueen piti elää sen yhden mukulan rutiinien mukaan. Ei puhettakaan, että mentäisiin syömään kun kiva ravintola osuu kohdalle, saati, että olis voitu olla iltaseiskalta enää missään, koska yhden pennun oli päästävä potalle ja suihkuun silla samalla kellonlyömällä joka ikinen ilta. Joo, ei kiitos, olen mielummin boheemi ja annan lasteni oppia, ettei pieneen nälkäänkään oits kuole.