Mitä se kellekään kuuluu paljonko mä nostan käteistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en ymmärrä

Vieras
Tuli vain mieleen tuosta veroketjusta, että voiko verottaja laskea 1+1 pelkästään sen vuoksi, että lähiomainen on nostanut ja saajapuoli jostain hommannut tietyn rahasumman? Ei kai käteisen liikuttelua pysty mitenkään aukottomasti todistamaan.

No ei kuulu ja tuskin laskee yks yhteen, mutta ei ehkä kannata nostaa useita tonneja + lähiomainen käyttäisi täsmälleen saman summan johonkin isompaan hankintaan, joka voisi kiinnostaa verottajaa.

[QUOTE="vieras";25021040]Joudut silti selittämään verottajalle, mistä suuret määrät käteistä ovat yhtäkkiä tilillesi ilmaantuneet.[/QUOTE]

No en kai mä nyt niin tyhmä ole, että niitä jonnekin tilille pistän nähtäväksi.

[QUOTE="A P";25021049]No en kai mä nyt niin tyhmä ole, että niitä jonnekin tilille pistän nähtäväksi.[/QUOTE]
Aloitusviestistä käy ilmi, että johonkin sellaiseen olet rahat kuitenkin sijoittamassa, mistä voi viranomaisille jäädä kiinni. Eli alahan miettimään selitystä jo valmiiksi.

Hah olipa harvinaisen huono otsikko :D Pointtina siis ihan vain käteisen siirtely. Ei missään nimessä tilejä sotketa tähän, joista verottaja voisi helposti todeta rahan siirtelyn. Toki tämä antajapuoli joutuu rahan nostamaan tililtään, mutta saajapuoli ottaa sen käteisenä ja pitää sen käteisenä.

[QUOTE="mä";25021097]Myöhäistä selitellä, myyrä kurkkii jo housujen takapuolessa. Ne tulee kohta, pakene vielä kun voit.[/QUOTE]

Laitan näitäkin viestejä jo itse rakentamastani piilopaikasta metsän keskeltä.