Mitä sarjoja seuraatte telkkarista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samperi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paratiisin porteilla on aika pkollinen katottava. Oikeastaan siksi, että se on niin hölmö. :D Ja Gossip girl, koska se saa minut tuntemaan itseni nuoreksi taas.

Koukussa Lostiin :wave: Tällä hetkellä seuraan L-koodin ja CSI:n uusintoja, kun on noita jaksoja jäänyt niin paljon katsomatta aiemmin. Täydellisiä naisia odotan kans takas ruutuun. Sit on kaikkee turhaa hömppää mitä katon, mut ei oo pakko nähä joka ikistä jaksoo.

CSI:t kaikki, todistettavasti syyllinen, Numerot, NCIS, Karjalan kunnailla(alkais jo uudet jaksot), Lätkä vaimot, Ex list, kauhukeittiö..... vieläköhän oli jotain....

Mullan alla.
Diiliä ja Top Chefiä oon tykännyt katsoo mukavana hömppänä.
Ja katsotaan miten tän vuoden BB jaksaa iskeä. Aiemmin oon seurannut. En sentään 24/7, mutta lähes päivittäin telkusta.

contender minäkin kattelen, kauhukeittiö, todistettavasti syyllinen, holby city..hmm..emmä tiiä oliko muita. salkkareita tietysti. :D

niin ja aion ehdottomasti kattoa sitä 25 vierasta. vaikuuttaa kivalta. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
contender minäkin kattelen, kauhukeittiö, todistettavasti syyllinen, holby city..hmm..emmä tiiä oliko muita. salkkareita tietysti. :D

niin ja aion ehdottomasti kattoa sitä 25 vierasta
. vaikuuttaa kivalta. :xmas:

Miä kanssa

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Miä kanssa

Juu sitä täytyy kans alkaa seuraan. Koskas se alkaakaan??

Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

Miä kanssa

Juu sitä täytyy kans alkaa seuraan. Koskas se alkaakaan??

Muistaakseni heti syyskuun alussa

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
East Enders, Frasier ja Suurin pudottaja.
Kesällä tullut tosi vähän katsottua telkkaa.

Kesäsin kun ei oikein tuukkaan mitään ja tulee reissattua ym. niin paljon ettei telkkua juuri ehdi katsomaan. Mä oon ihan liekeissä taas, kun pääsin lomilta katsomaan ohjelmia boxilta :D
Ja nyt oottaa mitkä kaikki sarjat jatkuu taas kesän jälkeen.. Talven voikin sitten viettää TV:n ääressä :xmas:

Yhteistyössä