Mitä "sarjoja" olette keränneet kummilapsillenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kummitäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja me saatu:
pentikin lasten astiasto on kivä, tosin on vain muki, ja 2 lautasta mutta kiva.

Mä en tykkää, näyttää koiranruokakupeilta kun ovat niin matalat ne lautaset. Vaikea lapsen syödäkin siitä lautaselta kun on laakea ja matala.

Alkuperäinen kirjoittaja kahden äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja me saatu:
pentikin lasten astiasto on kivä, tosin on vain muki, ja 2 lautasta mutta kiva.

Mä en tykkää, näyttää koiranruokakupeilta kun ovat niin matalat ne lautaset. Vaikea lapsen syödäkin siitä lautaselta kun on laakea ja matala.

Ai mä tykkään kovasti. Meillä molemmilla lapsilla ne eri kuvioilla. 4vee syö siitä hyvin ite ja 10kk mä syötän siitä hyvin:)

minä olen kerännyt tuota edullisinta chippendale sarjaa. Kerkiää keräämään lapselle enemmän tuotteita kun ne ovat kuitenkin paljon edullisempia kun nuo muut sarjat, sitten vanhana on muutakin kun vaan kahvilusikat :) Tuossa on vinkkinä yksi sivusto missä on aika kohtuulliset hinnat ja tosi hyvä valukoima ;) http://www.hopeatukku.fi/chippendale_p%C3%B6yt%C3%A4hopeat_cat_101.html

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meidän pojalle kerätään pentikin hmmm oliskiko vaniljia sarjaa? onko sellaista edes? en noista nimistä oiken tiedä :)

Luuletko, että pojallasi kiinnostaa pentikin vanilija 20 vuoden kuluttua?

Huoh. Vanilija on kyllä kiva, meilläkin sitä, mutta en usko että 20 v teinillä kiinnostaa sellainen. Taikka miehillä ylipäätään joku vanha kulahtanut kahvikipposetti nelikymppisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja melko varma tieto:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meidän pojalle kerätään pentikin hmmm oliskiko vaniljia sarjaa? onko sellaista edes? en noista nimistä oiken tiedä :)

Luuletko, että pojallasi kiinnostaa pentikin vanilija 20 vuoden kuluttua?

Huoh. Vanilija on kyllä kiva, meilläkin sitä, mutta en usko että 20 v teinillä kiinnostaa sellainen. Taikka miehillä ylipäätään joku vanha kulahtanut kahvikipposetti nelikymppisenä.

Sen pojan tuleva tyttöystävä/vaimo on jossakin vaihees tosi iloinen niistä astioista :)

Yhteistyössä