mitä sanotte tähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hups
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hups

Vieras
iltaa vai yötäkö pitäis sanoa te arvon neidit ja rouvat . sanokaahan mitä mieltä oisitte jos mie ottaisin ja keksisin nimimerkin iteleni ja kirjottelisin ihan mustana teille.sa ehdottaa nikkiä,thanks

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyyne, irmeli, Hlja-Liisa, ilta

kiitti mutta noista nimistä tulee kyllä mieleen joku 60 vee..mutta jos muita ehdotuksia on niin otetaan vastaan.
itellä on kyllä pari jo mielessä,mutta ehdotuksia voi kuitenkin laittaa ja valikoin sitte parhaimman tai siis sopivimman.

joo mutta me kun ei vietetä pääsiäistä niin ei ehkä nyt noi nikit sit mulle oikein sovi,mutta kiitos kuitenkin. sitä vähän aattelin siis hupsista ja sitte on pari muuta vielä mielessä .lisää ehdotuksia otetaan edelleenkin vastaan.

niin joo .en tiedä kyllä että viittinkö tässä vaiheessa itestäni vielä hirveesti kertoa,kun oon kuullut pari varottavaa sanaa tosta tiimarinvihosta,hihiiii.voisko muuten joku kertoa mulle siitä vähän tarkemmin.
no sen verran voin paljastaa ,että olen kahden lapsen kotiäiti ja yhden miehen vaimo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin joo .en tiedä kyllä että viittinkö tässä vaiheessa itestäni vielä hirveesti kertoa,kun oon kuullut pari varottavaa sanaa tosta tiimarinvihosta,hihiiii.voisko muuten joku kertoa mulle siitä vähän tarkemmin.
no sen verran voin paljastaa ,että olen kahden lapsen kotiäiti ja yhden miehen vaimo.

sittenhan sinua kuvastaa sana
normiperhe

Yhteistyössä