Mitä sanon kaverilleni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tammmpere
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tammmpere

Vieras
Aijon pitää tässä ens viikon aikana vauvajuhlat, olen siis raskaana. Kutsuim ystäväni viettämään niitä ja hänellä on 2,5 vuotias lapsi ja hän vain oletti että hänen poikansa tulee mukaan. Itse en halua hänen poikaansa mukaan koska tämä äiti ei katso lapsensa perään yhtään ja lasta siis hoitaisin MINÄ. Ja minulla ne juhlat on enkä aio kaikkia vieraita jättää ilman juhlakalua ja itse juosta lapsen perässä ettei rikota kaikki tavaroita kotonani. Mitä mä nyt sanon tälle kaverille että tajuaisi jättää lapsensa isän kanssa kotiin eikä raahata juhliin, joissa ei muutenkaan ole yhä ainoata toista lasta mukana?

ei sulla ole ketään tuttua tai vaikka sukulaistyttöä joka voisi tulla katsomaan sen lapsen perään? Saisit itse olla rauhassa ja välit toivottavasti säilyisi ystävääsi.

Niin pelkään juurikin sitä että hän suuttuu sitten minulle. Lähetin jo viestinkin että juhlat ovat vain aikuisille mutta hän kuulemma ei saa ketään hoitamaan lastaan. Ja minullakaan ei ole ketään joka tulisi lasta kaitsemaan. :/ äiti on niin väliinpitämätön eikä häntä kiinnosta jos lapsensa rikkoo jotain tai syö keksin puoliksi mutta laittaa takaisin sen limaisen keksin purkkiin. Huoh... Koitan tässä keksiä jotain jolla en häntä loukkaisi kuitenkaan.

[QUOTE="A.p";27800494]Niin pelkään juurikin sitä että hän suuttuu sitten minulle. Lähetin jo viestinkin että juhlat ovat vain aikuisille mutta hän kuulemma ei saa ketään hoitamaan lastaan. Ja minullakaan ei ole ketään joka tulisi lasta kaitsemaan. :/ äiti on niin väliinpitämätön eikä häntä kiinnosta jos lapsensa rikkoo jotain tai syö keksin puoliksi mutta laittaa takaisin sen limaisen keksin purkkiin. Huoh... Koitan tässä keksiä jotain jolla en häntä loukkaisi kuitenkaan.[/QUOTE]

Kuule, sun pitää vaan sanoa suoraan, että juhliin ei saa tuoda mukanaan ketään alle 18 vuotiasta. Ja sama koskee myös miehiä. Jos näin haluat. Sinun juhlat ja sinä päätät säännöt. Ystäväsi tulee mukaan jos pääsee. Muistat vain sitten, että ei ole mitään syytä loukkaantua jos ystäväsi ei pääse tulemaan kemuihin lapsenhoito ongelmien vuoksi.

[QUOTE="A.p";27800494]Niin pelkään juurikin sitä että hän suuttuu sitten minulle. Lähetin jo viestinkin että juhlat ovat vain aikuisille mutta hän kuulemma ei saa ketään hoitamaan lastaan. Ja minullakaan ei ole ketään joka tulisi lasta kaitsemaan. :/ äiti on niin väliinpitämätön eikä häntä kiinnosta jos lapsensa rikkoo jotain tai syö keksin puoliksi mutta laittaa takaisin sen limaisen keksin purkkiin. Huoh... Koitan tässä keksiä jotain jolla en häntä loukkaisi kuitenkaan.[/QUOTE]

Jaahas, tässäpä taas tyypillinen "ystävyys" asetelma. Sinä pelkäät suututavasi kaverisi mutta kaverisi ei välitä pätkääkään loukkaannutko sinä jos toimii vasten toiveitasi. Hmmm. :)

Muutenkin teillä ystävyys epätasapainossa? Jospa nyt vaan pitäisit pääsi ja tasapainottaisit tuota asetelmaa. Ei sinun tarvitse olla aina se alistuja.

Yhteistyössä