mitä salaattia jouluksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulumuori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulumuori

Vieras
Minkälaisia salaatteja teette jouluksi? Ajattelin ensin joko sellaista johon tulee kurkkua, tomaattia ja jäävuorisalaattia, mutta sitä tulee tehtyä niin paljon että jotain vaihtelua kaipaisi edes jouluna tai toisena vaihtoehtona majoneesipohjainen salaatti, mutta ainekset siihen vielä hakusessa. vinkkejä?

Makaronisalaatti

keitettyä makaroonia
kinkkusuikaleita
juustopaloja
kurkkua
paprikaa
omenaa
sekaan yks purkki kermaviiliä, johon mustapippuria, sinappia ja sitruunamehua.

meillä fetasalaatti, punajuurisalaatti,italiansalaatti,perunasalaatti,sienisalaatti ja ehkä kinkkusalaatti vielä + rosolli, miten teette rosollin kastikeen? en oo koskaan tehny ja nyt tänä jouluna ajat.

Meidän perheen lempparia eli "mönjäsalaattia" :D Siihen tulee keitettyä makaroonia, omenaa, suolakurkkua (jotku lisää kananmunaa, itse en tykkää) sekä savulohta jos haluaa. Sekaan sitte purkki kermaviiliä sekä kevyt majoneesia +ripaus valkopippuria. Tämä on sitten nannaa :p

hyviä salaattiohjeita teillä! onks kukaan ostanu sitä kaupasta saatavaa valmista sienisalaattia? onko hyvää? eroaako paljon jos tekisi itse (onko siis kovin "teollisen" makuista?)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
hyviä salaattiohjeita teillä! onks kukaan ostanu sitä kaupasta saatavaa valmista sienisalaattia? onko hyvää? eroaako paljon jos tekisi itse (onko siis kovin "teollisen" makuista?)

sitäkin voi parannella, lorauttaa kermaa sekaan ja mausteita jos tuntuu liian pliisulta.

Yhteistyössä