Mita saitte Osuuspankista vauvalahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vauvalahja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vauvalahja

Vieras
Kiinnostaa, etta mita olette saaneet vauvalle lahjaksi Osuuspankista, kun olette avanneet tilin sinne? Itse sain hippopankin, mutta olen kuullut, etta jotkut ovat saanet Marimekon vauvan tuotteitakin. Itse avasin Keski-Suomen Osuuspankkiin.

Itä-Suomessa asustellaan. Me saatiin tietysti se hippopankki, sehän on ihan vakio, mutta lisäksi myös vauvakirja, Marimekon Unikko-kuvioinen ruokalappu ja tuttipullo.

Lapissa saatiin hippopankki, ei muuta. Tosin se yllätyslahja- kuponki ehti mennä vanhaksi, eikä itse avattua tiliä, joten olisi saattanut saada jotain muutakin.

Meillä esikoiselle avattii sellainen tavallinen tili ja silloin saatiin pankki ja vauvakirja. Juniorille avattiin rahastotili ja lisäksi tavallinen tili ja hän sai rahastotilille 10e ja lisäksi pankin ja marimekon tuttipullon ja ruokalapun (p-pohjanmaa)

Pirkanmaalla avattiin kaksosille tilit Osuuspankkiin, saatiin molemmille 92-senttiset t-paidat joissa tekstit "säästän ensimmäistä miljoonaani" ja pankin logo. Lisäksi saatiin hipot kummallekin.

Me saatiin niin esikoiselle kuin nyt pienellekin Marimekon ruokalaput ja possut, ei saatu mitään tuttipulloa tai rahaa tilille.
Kaveri sitten taas oli saanu toisesta op:sta tuttipullon (ei syöttölappua).

Etelä-Suomessa asutaan ja op:sta saatiin hippo-säästölipas, kymppi lapsen tilille ja sellanen vauvakirja. :)
Oisin halunnut mielummin marimekon tuttipullon ja ruokalapun niinkuin jotkut täällä! ;)

Me saimme esikoiselle Hippo-pankin ja vauvakirjan. Toinen lapsi taas sai Marimekon vauvalakanat v. 2007. Molemmille tuli myös postissa Säästöpankin bodyt isolla pankin logolla. Nämä Kaakkois-Suomessa.

Alkuperäinen kirjoittaja jkhjkhkhjkhk:
Me saimme esikoiselle Hippo-pankin ja vauvakirjan. Toinen lapsi taas sai Marimekon vauvalakanat v. 2007. Molemmille tuli myös postissa Säästöpankin bodyt isolla pankin logolla. Nämä Kaakkois-Suomessa.

Osuuspankista säästöpankin lakanat, hmmm mielenkiintoista..

Yhteistyössä