Siis tein sämpylätaikina vissiin kolmatta kertaa noista myllyn paras sämpyläjauhoista. No siitä tuli ihan liisteriä, ihan erilaista ku aiemmin. Mitähän tein väärin? Mietin, että olisko vesi ollu liian kuumaa mihin laitoin hivan, mutta kun se taikina kummiski nousi. Ihme homma. Kaikki ainekset meni kyllä just ohjeen mukaan. Ei siitä mitään sämpylöitä saanu pyöriteltyä.
Kippasin koko taikinan vuokaan ja just otin uunista. Hyvälle tuoksuu. Kohta katson paistuko sisältäki hyvin. En yhtään kattonu, että kauan se paistu. Ajattelin että kumminki enempi ku sen 15 min mitä sämpylöitä. Kyttäsin vieressä, että koska alkaa tummua liikaa...
Kippasin koko taikinan vuokaan ja just otin uunista. Hyvälle tuoksuu. Kohta katson paistuko sisältäki hyvin. En yhtään kattonu, että kauan se paistu. Ajattelin että kumminki enempi ku sen 15 min mitä sämpylöitä. Kyttäsin vieressä, että koska alkaa tummua liikaa...