mitä saa juoda ruokajuomana jos vesi ei maistu ruoan kanssa, eri viinejä paljon maistellut kaikki yöks...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jepsss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja jos sulla on vaikka joku sellanen lääkekuuri minkä kanssa ei saa juoda yhtään alkoholia, sun on silti juotava sitä brenkkua ruuan kanssa, koska muuten olet juntti. Tai jos on entinen alkoholisti ja ollut kauan raittiina on silti juotava alkoholia ruuan kanssa, koska muuten olet juntti.

Jep jep, näinhän se tämän junttipalstan mukaan menee :D

[QUOTE="vieras";27771580]Ja jos sulla on vaikka joku sellanen lääkekuuri minkä kanssa ei saa juoda yhtään alkoholia, sun on silti juotava sitä brenkkua ruuan kanssa, koska muuten olet juntti. Tai jos on entinen alkoholisti ja ollut kauan raittiina on silti juotava alkoholia ruuan kanssa, koska muuten olet juntti.

Jep jep, näinhän se tämän junttipalstan mukaan menee :D[/QUOTE]

vesi?

[QUOTE="vieras";27771599]vesi?[/QUOTE]

Ei, koska vain viini täydentää ruuan makua ja bukeeta. Vain viini, ei mikään muu. Hienot ja sivistyneet ihmiset juovat viiniä ruuan kanssa, juntit juovat jotain muuta.

[QUOTE="vieras";27771549]No mutta silloin sitä ei kyllä voi kukaan juoda jos kerran SINÄ sitä inhoat :O

Että ihmiset on juntteja, eivät muka voi juoda viiniä, viinaa ja kaljaa ruuan kanssa vain sen takia ettei muka pidä niiden mausta. JOKAINEN rakastaa alkoholin ja hiivan makua, ihan jokainen. Joka muuta väittää on JUNTTI![/QUOTE]

No mitä helvettiä nyt taas Hermanni?

Minä ainakin juon kokista, maitoa tai mikä milloinkin maistuu. :) Muut lipittäkööt pikkurillit pystyssä viinejään, minä en juo mitään mistä en pidä. Jos se tekee minusta juntin, niin olen sellainen ihan mielelläni! ;) :)

Mä en välitä, että mitä muut ajattelee. Jos kokiksen juominen ruoan kanssa on jonkun mielestä junttia, niin sitten on. Siltin juon sitä :) Mä en pysty juomaan alkoholia ruoan kanssa, ja vesi pilaa koko ruokahetken multa :)

Ei mikään ihme että ylipaino on niin laaja ongelma jos oikeasti löytyy ihmisiä jotka eivät janoonsa voi juoda mitään muuta kuin maitoa tai sokerilitkua. Tuleehan tuosta huikea määrä kaloreita päivässä jo ihan perusnestetarpeen tyydyttämisestä, ei oikeastaan olisi tarpeen syödä mitään lisäksi.

Mulle kaiken ruoan pitää olla soseutettua. Vauvasta asti olen sellaista syönyt, ja kyllähän joka ravintolasta sauvasekoitin löytyy. Junttia tai ei, minä en rupea joidenkin hienohelmojen takia tapojeni muuttamaan!

Ja tosiaan aika huonosti on aikuisella ihmisellä asiat, jos ei voi juoda ruoan kanssa vettä tai kivennäisvettä. Kyllä sitten olisi aika opetella juomaan vettä, senhän pitäisi olla pääasiallinen janojuoma ja sitä pitäisi pari litraa juoda jokaikinen päivä.

[QUOTE="eee";27774447]Ja tosiaan aika huonosti on aikuisella ihmisellä asiat, jos ei voi juoda ruoan kanssa vettä tai kivennäisvettä. Kyllä sitten olisi aika opetella juomaan vettä, senhän pitäisi olla pääasiallinen janojuoma ja sitä pitäisi pari litraa juoda jokaikinen päivä.[/QUOTE]

Ehei, kyllä sen kuule viiniä pitää olla. Vettä juovat vain juntit!