mitä sä tykkäisit, jos teidän lasten isä ei koskaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pienen äiti

Vieras
työpäivän jälkeen leikkisi lapsensa kanssa. Tullaan yhtämatkaa kotiin (samalla autolla) ja sovittu että toinen on ns. lapsen kanssa ja toinen tekee kotihommia. Eli jos isi laittaa ruoan, niin äiti sitten on ruokapöydässä lapsen kanssa (lapsen ruoka jo valmiina). Jos toisin päin, niin isi istuu kyllä pöydässä, mutta lukee lehteä eikä vilkaisekkaan lapseen. Jos istutaan kaikki yhdessä, niin isi lukee taas lehteä ja äiti valvoo lapsen syömistä. Kun syöminen ohi ja tekisin muita kotihommia, niin lapsi saa leikkiä yksinään, kun isi lukee lehteä tai tietokoneella.

Eli mun pitäisi jaksaa olla lapsen kanssa joka päivä se ilta, jotta saa huomiota, kun isi ei viitsi huomiota jakaa. Olis kiva jos olisi tasapuolista, eiksjoo.

Lapsi vasta 2-v.

Lasteni isä leikkii lasten kanssa arviolta pari tuntia kerran kahdessa viikossa. Siihen on tottunut, kun ei muutakaan voi. "Päivällistä" hän sentään tekee aika usein, kun vaan sitkeästi klo 21... 22 saakka illalla lasten kanssa nälässä odottelen ja kieltäydyn itse kokkaamasta.

Mein mies ei leiki juuri koskaan, paijaa ja sylittelee kuiteskin joka aamu ja ilta n. 5-10 min. Ei tee kotiöitä. Mutta elättää meidät (leveästi:). Eipä paljon mua haittaa, kun lapsi kuiteskin on selvästi kiintynyt isäänsä.

No kai nyt jaksat illan olla lapsen kanssa jos päivät pois hänen luotaan.
Mutta en tykkäisi jos isä lukisi aina mieluummin lehteä. patistaisin joskus ulos lapsen kanssa. hyvähän on opetella itseäänkin viihdyttämään jo tuossa iässä.

Ruuan jälkeen mies yleensä leikkii lapsen kanssa ja minä teen kotitöitä, tai sitten lapsi leikkii omissa oloissaan (ihan vapaaehtoisesti) ja mies istuu koneella. Viikonloppuisin mies imuroi ja hän myös hoitaa yleensä tiskit, myös arkena. Ruuanlaitto on mun heiniä, samoin kuin yleinen siivous. Jos mies siivoaa, en löydä mitään enää mistään... :)

Yhteistyössä