Onnistuuko teillä perheen äitin päikkärit jos lapset on kotona ja hereillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onaha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onaha

Aktiivinen jäsen
20.08.2008
1 736
0
36
Taas kerran tuli todettua, että meillä ei onnistu. Lapset pomppaa vähän väliä luonani, tökkii hereille jos nukun ja kyselevät tärkeitä asioitaan tyyliin "äiti saanks mä ottaa banaanin". Ei siis tokikaan voinut hereillä olevalta iskältä käydä kysymässä... x)
3v saattaa tulle viereen, pistää pään kiinni naamaani ja huuhtaa "HERÄÄÄÄ!" ja tämä siitä huolimatta, että ennen tirsoille menoani olen puhunut siitä että äitin pitää antaa hetki levätä, iskä hoitaa teitä nyt jne.

Miehelläni ei totisesti ole silmiä selässään. Jos puuhaa toisen lapsen kanssa niin ei huomaa kun toinen hipsii luokseni jne. Jos lukee lehteä niin molemmat lapset voi tehdä mitä tahansa ilman että iskä noteeraa sitä.

Meillä paras keino viikonloppuiseen äidin univelkojen poisnukkumiseen onkin lähettää muu perhe ulkoilemaan/mummolaan tms tunniksi-pariksi ja nukkua sillä välin.... muuten ei onnaa.

Kuulostaa tutulle tuo ap:n meininki..lapset turvaa minuun ja vaikka sanoisinkin että on jotain muuta tekemistä niin silti ne tulee minun luo,eikä kysy isältään (tosin tuo pienempi ei osaa kysyä,mutta siis tulee miun luo,eikä isänsä )
Eli,ei onnistu miulla päikkärit, en jaksa ees yrittää kun tuun vaan ärsyyntyneeks ku jatkuvaan herätellään.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja TaikaMetsä:
Just tänään nähtiin mitä tapahtui äiten nukkuessa: Lasten huoneessa täysi kaaos, siis kaikki lelut ja tavarat sikin sokin pitkin lattiaa, sänkyjä jne..

tähän listaan lisää se että murot on pitkin lattioita, jääkaapin ovi auki, puut pitkin olohuoneen lattiaa ym...
Juu ei onnistu päiksyt ei

just olin räkä poskella tuossa soffalla. Nuorempi katsoi videota ja välillä tunki mun kainaloon. Lopulta mä heräsin, kun video lakkasi pyörimästä. Lapsi oli mun kainalossa puoli unessa ja veti minulta tyynyn pois. Hyvin nukutti. :) monesti lapset ovat leikkineetkin minun päällä eikä paljoa haittaa. ZzzZZZ

Mul sama ku ap:llä mut lisäys vielä et
mies tulee jöpöttävän melan kanssa ahdistelmaan just kun olen unenpäästä kii saanut.
Ei siis riitä että lapset häiriköi vaan mies ja.

Onnistuu. Oikein väsyneenä ärähtäny joskus et jos äiti ei nyt saa levätä ei nuku ens yönä kukaan. :snotty: Siitä asti ssanu nukkua, ilman et mitään pahaa tehdään, sitte ku kelloni soi, ni uskaltaa muksutki tulla kyselee herääkö äiskä.

Joskus mies herää aamuisin lasten kanssa ja minä saan nukkua pidempään. Vaihtelevalla menestyksellä se onnistuu. Joskus on lapset koko ajan oven takana vaatimassa vaikka mitä, joskus tuntuu ettei ne edes huomaa että äiti on jäänyt vielä nukkumaan :)

Yhteistyössä