Mitä sä tuntisit/ ajattelisit, jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äimänkäkenä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
OMG! Järkkyjä ihmisiä!

Tulee mieleen mun superpihi ex-ystävä: Tarjosi mulle ruokaa kotonaan, ison numeron kera (Mennään meille , tehdään oikeen uusia perunoita ja mulla on sellasia kasvispihvejä)... ruuan jälkeen pyysi multa rahaa ruuasta!!!!!

Ja tosi on!

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyse ei oo siitä, ettenkö pystyisin perhettäni ruokkimaan, olenhan monesti kutsunut sekä isäni että äitipuolenikin meille syömään! Se vaan satuttaa mieltä, ett meitä ei pidetä samassa arvossa kun äitipuoleni jälkikasvua ja KEHDATAAN se näin naurettavasti näyttää. Kerran olen joutunut pyytämään äitipuolta hoitamaan meen lapsia päivän, laitoin silloin lapsille eväät mukaan ja niitä ei sen koommin kummasteltu eikä kommentoitu - kovin tarpeeseen olivat olleet kai.

Toedätkö millaset rahasysteemit isälläsi ja hänen avovaimollaan on? Helppo arvailla, vaan voihan se olla niinkin että "äitipuoli" on kysynyt isältäsi miten isolla rahalla tarjottavia ostetaan. Ja eväiden lähettämisen voi tulkita ettei "meidän tarjottavat kelpaa kun pitää olla omat ruuat mukana".

Niinpä. Tai voihan olla, ett mä oon vaan kauhee valittaja, ja äitipuoleni pyhä laupias samarialainen, joka puolikkailla pullillaan yrittää huolehtia perheenjäseniämme hoikemmiksi, jotta voisimme vuosia vanheta hänen kanssaan ja ilostuttaa hänen elämäänsä. Joillekin tää on kai vaan kiva juttu, jota piikitellä, mutt toisille faktaa. Ihan varmasti on runsaassa vuosikymmenessä ehtiny näitä juttuja kelata joka kantilta, ja JOPA äitipuoltani positiivisestikin ajatellen, mutt kun ei niin ei. Samaa vähättelyä ja arvostuksen puutetta niskaan joka vuosi. Joskus vaan tulee mitta niin täyteen, ett tulee asiasta valitettua Kaksplussan keskustelussakin, SORI ett se pv oli tänään. Öitä kaikille!

Yhteistyössä