Mitä sä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mitä tekisit mun tilanteessa. Ollut jo monta päivää poski- ja korvasärkyä. Kuumetta ei. Aaamulla ja illalla särkyä, päivällä olo ok. Päätäkin särkee aamuisin ja iltaisin. Menisitkö käymään lääkärissä tiistaina ennen töihin menoa? Ja tuleekohan saikkua vai ei? Kun ei niin kipeä olo ole päivällä kuitenkaan, särkyä vain aamu ja ilta.

menisin . Itse menin väsymyksen ja pääkivun takia ( olo tuntui todellakin lusmuumiselta ) , passitettiin sitten sairaalaan asti . :( Onneksi selvisi ttarpeeksi ajoissa mun tilanne, olo nyt mahtava :)

Saattaa olla hammassärkyä joka säteilee. Mulla alkoi uutena vuotena aivanjärjetön hermosärky jota kesti melkein viikon ja syys selvisi vasta kun oltiin se särky saatu rauhoitumaan ja alkoi puruarkuus yhdessä hampaassa oli mennyt kuolioon.
Ja tuo hammas oli oireillut koko syksyn oli poskiontelotulehduksen oireita ja korva särkyä eli se hammas oli säteillyt sinne hampaassa ei tuntunut mitään.

Joten kannattaa käydä lääkärissä. Mulla oli toi kipu pahimmillaan kun yritin mennä nukkumaan.

Yhteistyössä