Mitä ruuaksi tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikäs se joulun jo kesällä tuo? Riisipuurokanelilla ja hiukka maitoo ni on kyl ihan jees et kait sitä voi kesälläkin syödä jos maittaa. Laitatko viellä mantelin sinne puuron joukkoon?😉
Laittaisin jos olisi kaapissa manteleita. Ostin riisipussin, koska entinen on lähes tyhjä. Joskus ostan valmiin riisipuuron.
Olen jouluihminen kuten olen jo monta kertaa palstalla asian ilmaissut.
Lukemassani kirjassa eletään marraskuuta. Ehkä eläydyin täydellisesti joulun alusaikaan. Kävin palauttamssa kirjan ja luin kirjastossa ip-lehden. Kirjassa mainitaan Tauno Palo, joka esiintyi hetki sitten Vaimoke-elokuvassa.

Laittaisin jos olisi kaapissa manteleita. Ostin riisipussin, koska entinen on lähes tyhjä. Joskus ostan valmiin riisipuuron.
Olen jouluihminen kuten olen jo monta kertaa palstalla asian ilmaissut.
Lukemassani kirjassa eletään marraskuuta. Ehkä eläydyin täydellisesti joulun alusaikaan. Kävin palauttamssa kirjan ja luin kirjastossa ip-lehden. Kirjassa mainitaan Tauno Palo, joka esiintyi hetki sitten Vaimoke-elokuvassa.
Hmm mitä siinä valmiissa riisipuurossa on mä oon kyllä joskus mennyt sen puuronn ohitte kaupassa mut jotenkin karsastan et puuro ei olisi ite tehty ja millasta se puuro onkun on valmiina ollut monta päivää. Mut hyväkun muistuitit riisipuurosta se on ihan jees puuro. Ehkä ruispuuro on se puuro joka itelle vähiten maistuu. Mitäs ite laitat muuta riisipuuron joukkoon? Ja hyvä löysit mulle tekemistä voiskin mennä tällä viikkoo lukemaan uusimman historia lehden siellä yleensä paljon kaikkee hienoo lukemista. Eli vois mennä lukusaliin ja lukea en muistanut et tuonin vaihtoehto on kirjastoissa no ei kaikissa mut tossa meijän pääkirjastolla on oikeen hyvä ja kattava lukuvalikoima. Se mua on mietittänyt et miksi kirjastot ja uimalat aukeaa lauantaisin ja sunnuntaisin niin paljon myöhempään ku sillonhan just ihmisillä eniten vapaa aikaa kirjastotkin voisi aueta jo neljältä viideltä aamulla ja tarjota vaik aamun lukijoille vihreää teetä pannusta että voisi hörppiä kuumaa samalla kun lukee lehteä pikku extraa tää ois siis aamunpalvelu parikuppia vihreetä teetä aamu neljän viiva 6.30 asiakkaille ois ihan jeba