Mitä ruokia teillä EI syödä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinttuMaaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
Pinaattikeittoa :x :x Ettekö syö koskaan maksapihvejä? ite kun tekee niin onpas hyvää! :p
Mulla ehkä suurin ongelma on se, että perheessä on vain yksi lihansyöjä ja vaikka kaksi pakastinta meiltä löytyykin, kaupoissa pakkauskoot ovat lähes aina väärän kokoisia. Voisin mä tietysti loput maksasta laittaa koiran kuppiin, mutta en tiedä, miksei niin tule tehtyä.

munuaisia ym sisäelimiä (maksaa ja verilettuja kyllä syödään) ja öö..eiku siinä ne kai olikin :D
jokaisella meillä on sellaisia ruokia mitä muut ei syö, mut niitäkin siis tehdään, ja muille sit jotain muuta ;)

Sisäelimiä ei meillä syödä.
Possua syödään, vaikka mies on muslimi B) . Monessa tutussa mokuperheessä ei edes ei-muslimi vaimo "saa" syödä sikaa :o , meillä se maistuu sekä mulle että lapsille, joskus miehellekin.

Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:
a ei ole varmaan mukavan makuisia *muistelee koulun maksakastiketta*

Maksapihvit ovat kyllä paljon paremman makuisia kuin jauhetusta maksasta ehty kastike. Kaikki ei kyllä tykkää ollenkaan maksasta, meillä lapsille kelpaa vain maksalaatikko.

Mitään sisäelimiä tai veriruokia tai mereneläviä (jos sit ei lasketa kalapuikkoja) läskisoosia ja minä en syö maksalaatikkoa :x muut meillä kyllä syö sitä mut mä en vaan voi.

mä söisin kaikkea muuta paitsi pinattikeittoa, mut jos ukolta kysytään ni kaalta, sipulia, KASVIKSIA, riisiä, makaronia(pelkästään), kanaa. jne. mut ukoltahan ei kysytä :) jos mies väki sais valita ni meil olis joka päivä lihakastiketta ja pottuja :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:
silakkaa, sisäelimiä, siskonmakkaraa, ja monia semmoisia ruokalajeja mistä kyllä tykättäis mutku ei osata tehdä... :ashamed:

Siskonmakkarakeitto on helppo:
Melkein kuin tavallinen makkarakeitto, mutta ne siskonmakkarat puristellaan sieltä kuoresta ulos, noin peukalonpään kokoisia "klönttejä" keiton valmistumisen loppuvaiheessa, niiden makkaroiden ei tarvitse kypyä kuin jotain 15 min tai ei sitäkään.

Eli kattilaan vettä je ne vihannekset ja perunat ja pippurit ja sitten sikonmakkarat. Suola tarkista lopuksi, siskonmakkarat ovat normaalia suolaisempia.

Meillä kukaan ei syö:
- salmiakkia
- mereneläviä (kalat, katkaravut, tonnikala)
- sieniä (sisältäen herkkusienet)
- veriruokia

Itse en voi sietää:
- kaalilaatikkoa/-keittoa/-kääryleitä
- mauste- tai etikkakurkkuja
- kahvia

Mies ei syö:
- paprikaa
- rusinoita
- sisäelinruokia

Vähän näyttää siltä, että poika (9 kk) on perinyt vanhempiensa maun ainakin merenelävien suhteen.

Yhteistyössä