Mitä ruokaa näistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokkausongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokkausongelma

Vieras
Auttakee, pää lyö tyhjää. Mulla on perunaa, makaroonia, porkkanaa, sipulia, paketti grillimakkaraa, munia, maitoa ja mausteita.

Jotain uunilaatikkoa haluaisin, onko mahdollista tehdä noista? Ja vieläpä sellaista joka ei ole outoa ja oudonmakuista. :)

Uuniruokaa halusin. :) Munamaito kuulosti liian oudolta, joten laitoin siivutetut perunat, porkkanat ja sipulin lihaliemikuutioveteen ja uuniin hautumaan. Kun ovat kypsiä, heitän makkarapalat sekaan ja kuorrutan juustolla. Luulen että on syötävää.

Peruna-makkaravuokaa:
Pottuja ja makkaraa siivuina kerroksittain, välii nvoi laittaa sipulia kerroksittain.(ja tomaatti sopis tähän hyvin)
Maustat makusi mukaan ja nesteeks passais parhaiten kerma,mut maitokin käy, jos on tomaattimurskaa ja juustoo ni niitä sekaan...200asteessa kunnes potut kypsiä.

[QUOTE="vieras";25072698]mulla olisi lihapullia, nuudeleita ja munia.. mitähän tekisi[/QUOTE]

Jotain pad thai-tyylistä. Eli paistat noi kaikki sekasin, naaam! Yleensähän siinä on nuudeleiden ja kananmunan lisäksi jotain lihaa, kasviksia ja maapähkinärouhetta + mausteita, mutta kai noista joku supersimppeli versio tulee :D

Oivoi, tulee ihan ikävä Khaosan Roadia :D

Yhteistyössä