Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:mulla kans tyhjää.. lyö.. kinkku kiusausta vaan teen..
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mä oon kans kalansyöjä.
Tänään aattelin tehdä kalasoppaa. Seitistä ihan.
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:mulla kans tyhjää.. lyö.. kinkku kiusausta vaan teen..
Meneeks siinä kauan? Jos äljäkkeelle ja muksulle väkertäis sellasen ja värkkäis itselle jotain samantapaista.. jättäis vaikka kinkut pois ja pistäis porkkanaa tilalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:mulla kans tyhjää.. lyö.. kinkku kiusausta vaan teen..
Meneeks siinä kauan? Jos äljäkkeelle ja muksulle väkertäis sellasen ja värkkäis itselle jotain samantapaista.. jättäis vaikka kinkut pois ja pistäis porkkanaa tilalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mä oon kans kalansyöjä.
Ei taas, just oli seikeittoo ruokalistalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mä oon kans kalansyöjä.
Ei taas, just oli seikeittoo ruokalistalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No perkele,, entäs kalapullat ja perunamuussi?
Tai kalapihvit?
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mä oon kans kalansyöjä.
Tänään aattelin tehdä kalasoppaa. Seitistä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:pikana menee (jos kauppaan pääset) puolen kilon pussi peruna-sipuli sekotusta,pussi kinkkusuikaleita ja purkki kermaa,mausteita.
Kaikki sekasin 225 ja puol tuntia (noin).
kalasta...miten ois kalapuikot :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Mie olin kans monta vuotta, et söin vaan kalaa..kuopuksen raskausaikana retkahdin takas lihansyöjäks. Edelleenkään en kanaa syö.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Älä tee ainakaan kevätrullia perunamuussin ja bernaise soosin kanssa, aika karsee yhdistelmä, just söin kanttiinissa :$
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Älä tee ainakaan kevätrullia perunamuussin ja bernaise soosin kanssa, aika karsee yhdistelmä, just söin kanttiinissa :$
Reppana :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:No perkele,, entäs kalapullat ja perunamuussi?
Tai kalapihvit?
Mussia vedettiin just eilen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Älä tee ainakaan kevätrullia perunamuussin ja bernaise soosin kanssa, aika karsee yhdistelmä, just söin kanttiinissa :$