Mitä ruokaa mä tekisin tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
mulla kans tyhjää.. lyö.. kinkku kiusausta vaan teen..

Meneeks siinä kauan? Jos äljäkkeelle ja muksulle väkertäis sellasen ja värkkäis itselle jotain samantapaista.. jättäis vaikka kinkut pois ja pistäis porkkanaa tilalle :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Meneeks siinä kauan? Jos äljäkkeelle ja muksulle väkertäis sellasen ja värkkäis itselle jotain samantapaista.. jättäis vaikka kinkut pois ja pistäis porkkanaa tilalle :D

pikana menee (jos kauppaan pääset) puolen kilon pussi peruna-sipuli sekotusta,pussi kinkkusuikaleita ja purkki kermaa,mausteita.
Kaikki sekasin 225 ja puol tuntia (noin).

kalasta... :whistle: miten ois kalapuikot :saint:

tee kiusaus pakasteperunoista ja kinkkusuikaleista. Päälle kermaa ja 175-200 uuniin n. 45 min.

kala-kasviswokki...nam... :p

Ostin uuden keittokirjan ja päätin että sieltä on nyt pakko tehdä muutamia kokeiluja. No, eilen sitten tein sitruuna-pippurikanaa ja kuskus:a. MIes sanoi että nyt nakkaat sen keittokirjan roskiin. :D EI oikeen tykänny... "ämmien pöperöö" :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mä oon kans kalansyöjä.

Tänään aattelin tehdä kalasoppaa. Seitistä. :p

Mie olin kans monta vuotta, et söin vaan kalaa..kuopuksen raskausaikana retkahdin takas lihansyöjäks. Edelleenkään en kanaa syö.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
pikana menee (jos kauppaan pääset) puolen kilon pussi peruna-sipuli sekotusta,pussi kinkkusuikaleita ja purkki kermaa,mausteita.
Kaikki sekasin 225 ja puol tuntia (noin).

kalasta... :whistle: miten ois kalapuikot :saint:

Joo, tää kuulostaa hyvältä, näin mä taidan tänään sitten tehdä. Laitan ton ja lohi-version niin se on helkkarin hyvä eikä tartte älyttömiä aikoja sorvata köökissä :D

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mie olin kans monta vuotta, et söin vaan kalaa..kuopuksen raskausaikana retkahdin takas lihansyöjäks. Edelleenkään en kanaa syö.

Mä taas tota kanaa opettelen syömään.. se vaan maistuu niin pirun oudolta, ku sitä ei oo 10vuoteen tullut syötyä. Tässä vaiheessa maha on varmaan jo tottunut siihen paremmin ku mun makuaisti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Älä tee ainakaan kevätrullia perunamuussin ja bernaise soosin kanssa, aika karsee yhdistelmä, just söin kanttiinissa :$

Reppana :hug:

Eikä ne kevätrullatkaan ollu mitään kevätrullia oikeesti... Niis oli sisällä voissa paistettua sipulia, muutama pala paprikaa ja jauhelihaa :o Ihan järkyttävää sotkua :x

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
No perkele,, entäs kalapullat ja perunamuussi?
Tai kalapihvit?

Mussia vedettiin just eilen :laugh:

AAAArgh, no spagettia.. tai riisiä ja lohisoossia.. silakkalaatikkoa, janssonia.. hernekeittoa... risottoa... keitettyjä pottuja ja kastiketta..

tunti jatkuu.. :wave:

Yhteistyössä