Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hevihoitaja:vinkiksi sulle, ap, että voit pyytää myyjää laittamaan kaalin puoliksi jos on liian suuria. ainakin meillä s-marketissa laitetaan jos asiakas pyytää
mutta itte tekisin ison kaalisopan!!nam!
Alkuperäinen kirjoittaja hevihoitaja:vinkiksi sulle, ap, että voit pyytää myyjää laittamaan kaalin puoliksi jos on liian suuria. ainakin meillä s-marketissa laitetaan jos asiakas pyytää
Alkuperäinen kirjoittaja pupi:Alkuperäinen kirjoittaja hevihoitaja:vinkiksi sulle, ap, että voit pyytää myyjää laittamaan kaalin puoliksi jos on liian suuria. ainakin meillä s-marketissa laitetaan jos asiakas pyytää
no ei isoissa marketeis tehä niin..
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja hevihoitaja:vinkiksi sulle, ap, että voit pyytää myyjää laittamaan kaalin puoliksi jos on liian suuria. ainakin meillä s-marketissa laitetaan jos asiakas pyytää
Aijaa...en tiennytkäänMutta ei toi varmaan periaatteessa liian suuri ole...siis jos vaan osasi tehdä siitä jotain. Mä en ole ennen kaalista mitään tehnyt (en edes sitä raastetta) joten siksi se nyt tällä kertaa oli mulle vähän iso.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja hevihoitaja:vinkiksi sulle, ap, että voit pyytää myyjää laittamaan kaalin puoliksi jos on liian suuria. ainakin meillä s-marketissa laitetaan jos asiakas pyytää
Aijaa...en tiennytkäänMutta ei toi varmaan periaatteessa liian suuri ole...siis jos vaan osasi tehdä siitä jotain. Mä en ole ennen kaalista mitään tehnyt (en edes sitä raastetta) joten siksi se nyt tällä kertaa oli mulle vähän iso.
Alkuperäinen kirjoittaja kokki:juuri paistoin yhden kokonaisen kaalen..siis paloina tietty ..pannulla voissa ja pistin vielä pataan hautumaan.. perään paketin jauhelihaa..sipulia ja porkkana lastuja.... tulee ihanaa pataa... nam ja ei yhestä kaalista paljoo tuu ja on niin hyvää et katoaa pian..
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Cole slaw? Mitä se on?
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Cole slaw? Mitä se on?
Amerikkalainen kaalisalaatti. Minä teen suunnilleen näin:
kaalia raasteena
1-2 porkkanaa karkeana raasteena
½ sipulia hienoksi silputtuna
kourallinen suolapähkinöitä
1 dl majoneesia
sitruunamehua/etikkaa
suolaa, sokeria