Mitä ristiäislahjaksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lahjakortti valokuvaan, kaiken maailman krääsää löytyy korukaupoista, itte varmaan voisin ajatella ainakin tytölle ihan korua ketjuineen tulevaisuutta varten.

[QUOTE="vieras";22872415]Mikä ihmeen ristiäislahja? Kummithan yleensä antaa ristiäisissä kummilahjan.[/QUOTE]

Muut viekin jonkin muun lahjan, vaikka tinaisen kipon ensihampaalle, tinaisen säästöpossunallen, koruja, vaatteita...

[QUOTE="vieras";22872415]Mikä ihmeen ristiäislahja? Kummithan yleensä antaa ristiäisissä kummilahjan.[/QUOTE]

Kuuluuhan se hyviin tapoihin, että kaikki vieraat vievät jonkun lahjan.

Ehdotan: Brion leluja, kirja, pussilakanasetti, Pentikin lastenastiasto (mun suosikki) =)

Pentikin lastenastiasto on myös oma suosikkini, Muumi-aterimet on ihanat, Marimekon ruokalappu siihen kaveriksi. Pikkuprinssi-kirja jos kyseessä poika, tai joku muu klassikkokirja. Nuo tinajutut ja kastesormukset on minusta kummilahjoja.

Ne pienet kastesormukset on ihania :) niitä voi isompana sitten pitää kaulaketjussa

:x Tuota kammottavampia lahjoja ei juuri ole. Onneksi meidän lapsista vain yksi on sellaisen saanut. Oikea turhakkeiden turhake, enkä kyllä tiedä yhtään lasta, joka sellaista isompana olisi kaulaketjussa kannellut. Pitävät mieluummin ihan oikeita koruja kuin jotain minisormusta kaulassa.

Muumibabyaterimet on ainakin käytännöllinen lahja, jolle tulee käyttöä, kun opettelee itse syömään.

Mäkin suosittelen astiastoa tai aterimia. Meidän esikoinen sai duploja ja nekin on sittemmin olleet kovassa käytössä mutta jos haluaa pysyvän muiston niin sitten ei ehkä paras vaihtoehto.

Kun kerta niinkin tärkeälle kuin siskon lapselle niin esim kultaliikkeiden se kerättävä helmi rannekoru olisi ihana. Voit siihen sitten kerätä helmen myös muina tärkeinä päivinä kuten 1v synttärit, hääpäivä, rippijuhla, valmistuminen ym.

Mä tykkäsin hurjasti kauniista soittorasiasta jonka tyttö sai. Se soittaa tosi kauniisti tuiki, tuiki tähtösen ja kylkiin saa valokuvia (neliön mallinen). Tyttö pienenä rauhoittui aina sen musiikkiin jos oli kiukkuinen.

Myös suojelusenkeli-taulu oli minusta ihana, vaikka joillain muilla olikin mennyt suoraan kaappiin.

Myös klassiset brion vauvalelut on minusta ihana lahja.

tuohon aiempaan kommenttiin viitaten, jossa mainittiin että pienet sormukset ovat turhia jne, täytyy sanoa että itselläni ainoa kummilahja jota oikeasti tänäkin hetkenä käytän/näen esillä on juurikin se ristiäislahjana saatu sormus. Suloinen ja näyttää kivalta kaulassa näin aikuisenakin, kuin koko nuoruudenkin ajan.

Mutta aiheeseen sitten vielä; itse olen kaavaillut ostavani ristiäislahjaksi Nominationin; voi käyttää myöhemminkin, on mukava aikuisenkin silmille ja jos kyllästyy, niin paloja voi vaihtaa/ostaa lisää. Näinollen joulu-ja synttärilahjojakaan ei tarvitse kauheasti miettiä.. :)

Yhteistyössä