T
"tietämätön"
Vieras
Tein itse kortin pienelle pojalle ja siihen haluaisin laittaa onnittelut vai mitä nyt kuuluu laittaakaan kastepäivänä. En ole kirkon jäsen enkä ole ollut ristiäisissä enkä ehdi kauppaankaan katsomaan valmiita kortteja. Toivotetaanko niissä onnea ristiäispäivänä vai mitä? Runoa en ehkä laita ollenkaan, ihan vaan onnentoivotukset. Osoitetaanko ne vauvalle vai koko perheelle?