mitä ristiäiskorttiin - max 3 sanaa !!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tietämätön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tietämätön"

Vieras
Tein itse kortin pienelle pojalle ja siihen haluaisin laittaa onnittelut vai mitä nyt kuuluu laittaakaan kastepäivänä. En ole kirkon jäsen enkä ole ollut ristiäisissä enkä ehdi kauppaankaan katsomaan valmiita kortteja. Toivotetaanko niissä onnea ristiäispäivänä vai mitä? Runoa en ehkä laita ollenkaan, ihan vaan onnentoivotukset. Osoitetaanko ne vauvalle vai koko perheelle?
 
Onnea kastepäivänä (tai ristiäispäivänä, kumpi tuntuu paremmalta) pienelle tytölle/pojalle ja hänen perheelleen.
Tuollain meille tulleissa korteissa suurin piirtein on lukenut.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä