mitä ristiäis lahjaksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keiju

Aktiivinen jäsen
08.07.2004
2 647
0
36
muutaman viikon päästä olisi kahdet ristiäiset viikon sisällä. Kummallekkin poika vauvalle ollaan kummeina miehen kanssa.
Mutta mutta meillä ei ole ajatustakaan mitä heille lahjaksi.
Kun vauvojen vanhemmilta asiasta kysytty niin vastaus on aina jotain ympäripyöreetä.
Ehdotuksia siis kaivataan...ei tarviis maksaa hirveitä mielellään (hintaa sais olla 35?/lahja)

Varmaan miljoonannen kerran ehdotan: ostakaa Suomen lasten Kalevalat.

Minusta nuo kehykset, säästöpossut ja korut on sellaisia kamaluus-rumilus-turhuuksia, etten kuuna päivänä sellaisia lapselleni toivois enkä kenellekään ostais...

Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Varmaan miljoonannen kerran ehdotan: ostakaa Suomen lasten Kalevalat.

Minusta nuo kehykset, säästöpossut ja korut on sellaisia kamaluus-rumilus-turhuuksia, etten kuuna päivänä sellaisia lapselleni toivois enkä kenellekään ostais...

Mitäs nää on ???
Kiinnostuin kun olis kans ristiäiset kohta puoleen...

Itse olen tykännyt tosi paljon, kun vanhempani ovat ostaneet molemmille tytöille kultaisen ristin ja siihen ketjun. Ketju otettu pois kastamisen ajaksi, risti ollut kastemaljassa ja tavallaan siunattu siinä samassa. Kaunis ele :heart:

entäpäs kastetodistuksen silyttämisputkilo? Ei maksa paljoa ja säilyypähän todistus tallessa. Putkilo on puisella jalustalla jossa laatta mihin voi kaiverruttaa tiedot. (tämä siis yksi versio kyseisestä tuotteesta)

Mä ostaisin esim. kylpypyyhkeen, taulun, astioita lapselle (esim. pentikillä on kivoja lapselle) tms...en ostais noita "perinteisiä" tinakehyksiä yms. kun en niistä tykkää ollenkaan!

Yhteistyössä