Mitä rintsikka kokoa käytät ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja usein
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt ostin 75D, aiemmin ollut 75C (väärän kokoisia taisivat kyllä olla) imetyksen jälkeen changesta 65F ja muualta 70D. Nyt olen lihonut hieman, tissit kasvaneet kipista, mutta edelleen 70 ympärys olisi parempi, olisivat aluksi uloimmassa hakasessa kuten kuuluu. En vain löytänyt mistään, joten tyydyin lyhytikäisempiin, suurempiin liiveihin.

Alkuperäinen kirjoittaja läskit;29384633:
käyttää yli 80cm ympäryksellä olevia liivejä, kuppikoko ratkaisee onko isot tisut ja sorja kroppa!!

No kait läskitki saa liivejä käyttää :confused:

Sulla on tuossa myös vähän sekaannusta syy-seuraus -suhteessa; iso kuppikoko ei ratkaise onko isot rinnat vaan toisinpäin.

käytössä tällä hetkellä 75d. aikoihin en oo liivejä ostanu, varmaan menis pienempikin ympärys ja sit luonnollisesti isompi kuppi. Ei vaan saa aikaiseksi mentyä sovittelemaan oikeaa kokoa kun pitäisi mennä ihan alusvaatelikkkeeseen. perus lindexiltä ja hmltä kun ei 70e kokoa tahdo löytyä...

[QUOTE="ei voi olla";29388196]varmaan joo[/QUOTE]

Mikä tossa nyt on niin uskomatonta? Ootko se sama jankuttaja joka toisessakin ketjussa jankutti että ei voi olla??!

No moni varmaan käyttää changen liivejä ja niissä on ihan eri mitoitus. Kos mulla on lindexistä 65 A, niin changelta ainakin koko-oppaan mukaan olisi 60 DD.

Oon kuvitellut, että se numero liivikoossa on juurikin kehon ympärysmitta rintojen alta, ja mulla se on tasan 75 cm (just mittasin mittanauhalla). Yhtään ei ole läskiä (tuossa kohdassa), enkä todellakaan ole mikään mörssäri ruumiinrakenteeltani.

Mitä se numero niissä Changen liiveissä sitten tarkoittaa, jos on niiden malleissa noin paljon pienempi kuin muilla merkeillä?

Oon kuvitellut, että se numero liivikoossa on juurikin kehon ympärysmitta rintojen alta, ja mulla se on tasan 75 cm (just mittasin mittanauhalla). Yhtään ei ole läskiä (tuossa kohdassa), enkä todellakaan ole mikään mörssäri ruumiinrakenteeltani.

Mitä se numero niissä Changen liiveissä sitten tarkoittaa, jos on niiden malleissa noin paljon pienempi kuin muilla merkeillä?

tarkoitit varmaan kirjain.

No semmonen tavallinen puoltoistakerroksinen, miehen isä sen rakensi sotien jälkeen, yhteensä 120 neliöö ja lämmin talli. Ihan oon ollut tyytyväinen, laittoahan se vaatii, kun ikää tulee, niin alkaa paikat repsottaa. Mutta en lopettais käyttöä. Alakerrassa on tuuhea puutarha.

[QUOTE="näinmeillä";29392267]No semmonen tavallinen puoltoistakerroksinen, miehen isä sen rakensi sotien jälkeen, yhteensä 120 neliöö ja lämmin talli. Ihan oon ollut tyytyväinen, laittoahan se vaatii, kun ikää tulee, niin alkaa paikat repsottaa. Mutta en lopettais käyttöä. Alakerrassa on tuuhea puutarha.[/QUOTE]

:D :heart:

Yhteistyössä