Mitä rintsikka kokoa käytät ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja usein
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ympärys on aina se 65 ja nykyään löytyy hyvin kaupoista esim change, funky, vs, yms. Kuppi sitten vaihtelee merkin mukaan DD-F.

Ja ennen kuin joku taas vinkuu niin kyllä on luomut ja kyllä on imetetty yht 2v. Ostakaa oikean kokoisia ihmiset.

Kamalan kaitaisia ihmisiä hirmu isoilla daisareilla varustetuna täällä. Mä olin luullut olevani melko hentoinen, mutta kyllä mun ympärysmtta on sen 75. Kuppikoko sitten mallista riippuen A-C

70D yleensä

Olin kerran sellasilla esittelykutsuilla jossa mittailtiin ja kaikkien normaalipainoisten naisten ympärys oli 65-70 paitsi yhdellä 178cm pitkällä. Jengillä on vaan ihan väärän kokoisia ympäryksiä. Eikä ne daisarit niin isoja ole jos ympärys on 65. Esim 65E on saman kokoinen kuin 75C :)

Kamalan kaitaisia ihmisiä hirmu isoilla daisareilla varustetuna täällä. Mä olin luullut olevani melko hentoinen, mutta kyllä mun ympärysmtta on sen 75. Kuppikoko sitten mallista riippuen A-C

No moni varmaan käyttää changen liivejä ja niissä on ihan eri mitoitus. Kos mulla on lindexistä 65 A, niin changelta ainakin koko-oppaan mukaan olisi 60 DD.

Mulle parhaita on semmoset urheilutopit, marketista ostin lasten 140 senttisille tarkoitetut ja Lindexistä xs.

Yhteistyössä