Mitä pyytäisitte? Yhdistelmistä kyse..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm.. apuja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm.. apuja?

Vieras
Ollaan ajateltu myydä yhdistelmät pois, kun pieni selviäisi jo pelkillä pienillä rattailla.. (ei nuku eikä muutenkaan tarvetta saada alas selkänojaa.. )
Ovat todella todella hyväkuntoiset, olleet käytössä just vuoden, ensin kovan kopan kanssa vaunuina ja sitten nyt rattaana viimeiset n. 8kk.. Kaikki on ehjää, löytyy kaikki mukana olleet suojat ym.. Maksettu reilu 500,- itse silloin vuosi sitten kun tilattiin..
Ovat tälläiset:

http://www.x-lander.com/xlander/en/modele/xa/

Huutikseen varmaan kannattais laittaa? Eikö?

Mä myin just vuoden vanhat kärryt ja laitoin huutikseen lähtöhinnaksi 350e. Uutena maksoivat vähän yli 500e. Suljin kohteen jo kolmen huudon jälkeen, ku oli pakko saada pois äkkiä tilanpuutteen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mä myin just vuoden vanhat kärryt ja laitoin huutikseen lähtöhinnaksi 350e. Uutena maksoivat vähän yli 500e. Suljin kohteen jo kolmen huudon jälkeen, ku oli pakko saada pois äkkiä tilanpuutteen takia.

Ja sait? 350 ja hiukan päälle? Voishan siitä tietty kokeilla ensin noin.. Kun ihan pilkkahintaan en myy, ajateltiin, että voisi saada nyt paremman hinnan, kun ovat tosi hyväkuntoiset, vielä ne meillä menis, mutta jotkut peruskärrytkin ajais saman asian..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ja sait? 350 ja hiukan päälle? Voishan siitä tietty kokeilla ensin noin.. Kun ihan pilkkahintaan en myy, ajateltiin, että voisi saada nyt paremman hinnan, kun ovat tosi hyväkuntoiset, vielä ne meillä menis, mutta jotkut peruskärrytkin ajais saman asian..

410e sain ja ois varmaan enemmänkin saanut, mutta kiire oli ja ihan tyytyväinen hintaan olin.

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
tosi ihanat rattaat! Tarvetta ei ole mutta piti silti kommentoida :D

Kiitos! Löydettiin itsekin ihan vahingossa ja oli pakko saada! Ollaan kyllä oltu ihan 110% tyytyväisä, tosi hyvät kärryt on olleet. Siksi näistä ei haluaisi luopua vielä, mutta.. Niin ja kuvassa on siniset, meillä värinä lime! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

410e sain ja ois varmaan enemmänkin saanut, mutta kiire oli ja ihan tyytyväinen hintaan olin.

Ok. Hyvä tietää.. Voisi siis huutikseen laittaa ja katsoa.. MItään kiirettä kun näillä ei ole.. :)

Yhteistyössä