Mitä pyytäisin lahjaksi kolme vuotta täyttävälle tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarpeellista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tarpeellista

Vieras
Meillä on niin paljon kaikkea lelua ja muuta.
Haluaisin hänen saavan jotain mikä olisi kivaa, mutta mikä säilyisi ja kestäisi muistona, kun hän kasvaa, ei vaatteita.
Sukulaisilla on tapana kysyä ennen synttäreitä, että mitä he voisivat ostaa, mutta nyt en keksi mitään, ideoita?

Mie oon pyytäny mm sukkia, sukkahousuja, pipon. Sateenvarjoa tyttö toivoi itse, sen sai kummiltaan.

En ilkeä pyytää mitään ainakaan yli 10e maksavaa. Mutta vaikka joku koru, meil sai rannekorun ja kaulakorun, tykkää niistä kovasti =)

Sijoituksia rahastoihin - jos kerran kestävää lahjaa haluaa. Koriste-esineet ja vastaavat ovat minulle krääsää ja rihkamaa. Ne ovat vähän helpolla päästäviä muistoja. Mielummin sitten vienti leikkipuistoon ja sieltä kuvia leikekirjaan...

Mutta minä suosin yhä laatuleluja ja kirjoja - ne kestävät isältä pojalle. Legoja tai junarataa ei voi olla koskaan liikaa. Mielummin niin, että sukulaiset tekisivät kimppaoston, kuin toisivat usemman krääsän. Mielummin siis yksi isompi legopaketti kuin kymmenen minipakettia.

Tartteeks suksia tai luistimia? Entäs sellainen jämäkämpi puinen nukkekoti ja nukkeja ja muutama huonekalu (siis ei niitä Lundby, jotka on aika heiveröisiä vielä ton ikäiselle)?

Yhteistyössä