Mitä puuhailette tänään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sani"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tänään puuhastelen sitä mitä itseäni huvittaa, mies ja lapsi lähti vaarin luokse kylään ja tulevat vasta illalla :)
Juuri aloitin keittiön kaappien läpi käymisen ja järjestämisen, mm lautasliina paketteja löytyi kolmesta eri paikasta, ehkä ne voisi laittaa yhteen paikkaan ja todeta ettei niitä enää lisää kanneta ennen kuin kaikki vanhat on käytetty pois :D

Tekis miel hakea pari leffaa ja kaikkee mättöö sen kanssa, mut tuskinpa saan aikaseksi joten olen netissä tän päivän ja kohta kai pitäis ruokaakin tehdä kun en ole vielä syöny mitään...

Ei mitään :kieh:
Mulla on helvetin tylsää. Tultiin just saunasta. Pitäis lähtee viemään ipana päikkäreille, mut sen jälkeen ois kiva keksiä jotain ohjelmaa. Muutaki ku vaan möllöttää kotona :kieh:

Mutta kun ei voi, ku miehellä on ääni mennyt ja kurkku kipee, ni se on nyt niin helvetin kipeenä sitten, että ei voi mitään tehdä. Ei voinut tulla edes saunaan meijän kanssa. Ei voida sen takia lähteekään mihinkään. Eikä se voi tehdä mitään täällä kotonakaan :headwall::kieh::mad:

Viimeksi muokattu:
Aamulla keitin kahvit ja luin lehden. Sit aloin siivoamaan. Nyt on puhdasta ja tulppaanit pöydällä, puhtaat ikkunat ja auringonpaiste kruunaa rehkimisen. =) Nyt käyn suihkussa ja alan valmistautumaan syömään ja leffaan. Nautin omasta ajasta koko viikonlopun. Lapsi isällään. =) Nyt tästä omasta rauhasta osaa nauttia alun "eroahdistuksen jälkeen.

Aamusta on laitettu pesukone päälle ja se homma on nyt ohi.
Pihalla oltiin hetken aikaa ennenkuin kuopusta lähdettiin viemään synttäreille. Veljensä kanssa käytiin väliajalla kaupassa ja tultiin pihalla taas hetkeksi. Nyt ei ole muuta puuhaa enää tälle päivälle ellei mies töistä tullessaan jotain keksi.

Meillä vietetään pienten poikien päivää :D Aamusta oltiin puistossa, äsken syötiin esikoisen toiveesta pinaattikeittoa. Nyt esikoinen ja mies pelaavat lastenhuoneessa. Ip:llä katellaan leffaa ja herkutellaan. Illalla saunaan.

Istun tässä koneella ja samalla vilkuilen facebookia. Kissa yrittää parhaansa mukaan häiritä. :) Loppupäivän suunnitelmat vielä vaiheessa.

Ihana! :D

Itse kävin bodypumpissa ja saunomassa äsken. Seuraavaksi leivon sämpylöitä.

Alkuillasta tehdään sushia ja katsotaan leffa popcornin kera. Juon vähän kuohuviiniä ja lähden juhlistamaan synttäreitäni yhden bändin keikalle.

Meillä heräsin pojan myötä 06.15. Aamupalan jälkeen käytiin ulkona. Pyykit koneeseen pesuun ja tein pullataikinan. Pojan kanssa leivottiin ja poika tohkeissaan pyöritteli itse pullukoita. Nyt nautin kahvin kera niistä :) Illalla saunaan ja sitten varmaan tulee nukkumatti itsellekin.

[QUOTE="vieras";23337425]Unohda uutiset ja ole järkyttymättä. Mitään et kuitenkaan voi tehdä.[/QUOTE]

hmm_yes_i_see_youre_a_moron_trollcat.jpg

Siivonnut olen ja ällöttää, kun vieläkin on likaista. Vaatekaapit piti järjestää myös, mutta ei enää jaksaisi. Pyykkikone pyörii, tiskikone pyörii. Kohta alan tekeen mustikkarahkaa iltapalaksi. Jotain päivällisen näköistä pitäisi väsätä. Mies lähti aamulla reissuun ja tulee huomenna. Lapset pelaa pleikkareilla ja minä tässä.

Yhteistyössä