Mitä puette baariin päälle näin pakkasella??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtii

Vieras
Tekis mieli laittaa legginsit ja paksu (mutta lyhythihainen) tunika + saapikkaat.

Pitäiskö laittaa kahdet legginsit päälekkäin ni ois vähän lämpimämpi ;)

Villakangastakki ja neuletakki alle. Pipo käsilaukkuun ja tietysti hanskat käteen.

No mä ainakin kuljen taksilla kun olen viihteellä, etten paljon ole pakkasiin kiinnittänyt huomioita. Viime viikonloppuna oli korkkarit, tiukat mustat housut ja toppi. Ulkona ohut villatakki, villakangastakki, huivi ja käsineet.

Minä olen! :) Ajattelin laittaa sukkikset + legginsit ja valkoisen tunikan (lyhythihainen) jossa on edessä paljetteja. Vaaleanpunaisen neuletakin otan varuiksi mukaan. Jalkaan valkoiset saapikkaat, ja takiksi otan sellaisen hieman pidempi mallisen (pepun alle) toppatakin. Ja toki sormikkaat käteen. Hauskaa iltaa ;)

Joo, en ole lähdössä "baanalle" mutta kannattaa panna kunnolla päälle. Eli kahdet leggarit päällekkäin ja vielä joku kaulahuivikin noiden pipon ja hanskojen ym. lisäksi.

Viimeksi kun olin oikein kovalla pakkasella "ulkoilemassa" (pakkasta oli +-30) niinmulla oli baarivaatteiden päällä toppaasu. Jätin narikkaan haalarit ja takin+ muut vermeet. :D
Pienemmillä pakkasilla olen laittanut ihan normi baarivaatteet päälle. Tosiaan jos taksilla kulkee ja pitää huolen, ettei ole taksi jonossa pahimpaan ruuhka aikaan niin ei sitä mitään kummempaa päälleen tarvi...

Kokeilin äsken miten kahdet leggarit sopii päällekkäin ettei ahdista. Sellaset ohkaset sukkahousu tyyppiset alle ja vähän paksummat päälle. Ohkaset sukat ja toiset päälle. Tunika, lyhythihainen bolero ja paksu pitkä neuletakki+villakangastakki ja muut varusteet. Eiköhän sitä sitten tarkene :)

Hauskaa iltaa kaikille jotka tänään tai huomenna menossa. Itse vasta huomenna :)

Yhteistyössä