Mitä pöpä nyt on liikkeellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä ensin miehelle tuli viime yöllä töissä yhtä äkkiän kuumetta, yli 39astetta.

No, minä kävin toisten lasten kanssa kaupassa, ja esikoinen jäi kotiin isän kanssa.. Sillä aikaan kun kaupasta tultiin noin puolen tunnin kuluttua, oli likalla ihan vetämätön olo, makasi sängyssä pelkästään. Sekä esikoinen myös oksensi.

Kahdella lapsella on kuumetta nyt, on tullut pirun nopeasti koko tauti.

Mitä tää mahtaa olla??

Minulla ja tuolla 3kuukauden ikäisellä vauvalla ei onneksi vielä ole.

Kuulostaa ihan influenssalta. Sehän jyllää parhaillaan täällä Suomessa ja huippua ennustettiin juuri tähän kuukauden vaihteeseen. Pikaista paranemista ja vointeja petipotilaille! :)

Mulla alkoi tauti viime viikon torstaina, samoin myös esikoisella 3v. Mä olen jo parempi, enää vain kauhee yskä, mut esikoisella oli kuumetta vielä eilenkin lähes 40 astetta. 1 kuumeeton päivä hänelläkin oli välissä. Sitkeää tautia on, tosiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Th:
Oksennustautia, influenssaa, rs-virusta (pienillä lapsilla) norovirusta ja vesirokkkoa.

Oikein th (jos tuo nikki mitään tarkoittaa) toteaa, että liikkeellä on oksennustautia JA norovirusta. Ovat kyllä lääketieteellisesti aivan sama asia ja tuolla noroviruksen mainitsemisella kaikki saadaan taas hysteeriseksi. Tosi fiksua.

Alkuperäinen kirjoittaja syysäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Th:
Oksennustautia, influenssaa, rs-virusta (pienillä lapsilla) norovirusta ja vesirokkkoa.

Oikein th (jos tuo nikki mitään tarkoittaa) toteaa, että liikkeellä on oksennustautia JA norovirusta. Ovat kyllä lääketieteellisesti aivan sama asia ja tuolla noroviruksen mainitsemisella kaikki saadaan taas hysteeriseksi. Tosi fiksua.

Mitäs sitä peittelemään - viimesen kuukauden aikana on uutisissa ollut lähemmä kymmenkunta sairaalaa epidemiassa. Ja tällähetkelläkin eräs palstaileva mamma on vatsataudissa saikulla ja lapsensa hoitopaikassa levittämässä tautia. Että ei ainakaan tämän palstan hysterialla ole mitään merkitystä tuon taudin leviämisen kannalta.

Yhteistyössä