Mitä polkupyörää et suosittele lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fillari hakusessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fillari hakusessa

Vieras
Mitä merkkiä kannattaa välttää, kun etsii lapselle isompaa pyörää? Käytettyjen ilmoituksia olen selaillut aikani kuluksi ja merkkejä näyttää olevan pilvinpimein. Mikä kannattaa heti jättää laskuista? Kuulemma esimerkiksi Bilteman pyörät on huonoja ja raskaita polkea. Kertokaa huonoja ja hyviä kokemuksia eri merkeistä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en tiedä mitä en suosittelisi, mutta nopsaa suosittelen

Mulla on sellainen mielikuva, että Tunturi, Helkama, Nopsa ja Titania ovat hyviä merkkejä. Sitten nämä halvemmat markettien myymät ei niin hyviä. En tiedä onko tää vain mielikuva, joka ei vastaa totuutta. Itselläni ollut aina Tunturi ja se on ollut hyvä pyörä.

Alkuperäinen kirjoittaja josemite:
joo bilteman pyörää ei kannata ostaa. ei lapsi jaksa polkea niillä, muutenkin ihan paskoja.

Meillä on Bilteman Yosemite ja kyllä tuo tyttö nopsaan sillä oppi ajamaan itsekseen viime kesänä 2v4kk iässä. Nyt tänä keväänä menee samaisella pyörällä ees taas tuossa pihalla. Kyllä se ainaki näihin meidän pyöräilyihin välttää. Ehkä sit isompana pitää satsata laatuun jos tää on totta mitä väität.

meillä tytöllä bilteman pyörä ja hyvin polkee :) ei huonoa sanottavaa ja ajaa ihan täysin asiansa,kunnes taas ens kesänä joutuu ostaan uuden. Mä en ainakaan viitsi laittaa kamalasti rahaa pyörään,jolla polkee kesän (max kaksi.) Toki jos ylimääräistä ois,niin sit ei ois väliä ;)

Yhteistyössä